geen internetverbinding discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 3Gs 32Gb gekocht, maar heb nog geen draadloos internet. Ik heb eens netwerken opgezocht en blijkbaar heeft iemand in de buurt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
geen internetverbinding
ik heb een iphone 3Gs 32Gb gekocht, maar heb nog geen draadloos internet.
Ik heb eens netwerken opgezocht en blijkbaar heeft iemand in de buurt wel draadloos internet; maarja daar zit een paswoord op. Dus ging ik even gokken en ja hoor! 2e keer al en het was bingo maar nu... Als ik dit instel (instellingen -> algemeen -> Wi-Fi) dan staat zijn 'naam' er (van zijn netwerk). (met ernaast een klein blauw symbooltje dat ook bovenaan in de statusbalk staat (-> een klein driehoekje met daar boven 3 bogen). Ik kan nu niet via safari op het internet (geeft foutmeldingen). Moet ik zowel Wi-fi als 3G inschakelen ? (want dan gebeurd er nog niets) Weet iemand wat er scheelt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
krijg jij wel een ip van die router terug? ik denk gewoon dat je wel een connectie hebt met de router, maar dat de router geen verbinding teruggeeft. (beetje heel slecht uitgelegd)
krijg je een ip adres, subnetmask en DNS van die router? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jah, ik krijg een IP-adres terug, en ook een subnetmasker. maar geen DNS |
|
|||
|
|||
Je weet dat het illegaal is om op een draadloos netwerk te zitten die niet van jou is?
Tevens wat Kal_El a.k.a. Superman je hebt niet het juiste wachtwoord geraden ben ik bang.. maar je hebt gewoon bij de 2e poging een ip adres gekregen dat met 169 begint ofzo.. en je geen signaal terug krijgt van de router. Oftewel je kan er niks mee gok ik.. Laatst gewijzigd door RandyJC; 03-12-09 om 09:45. |
|
|||
|
|||
mmm, illegaal :s wist ik niet maar laat maar zitten ze, ondertussen vind mijn Iphone dat netwerk al niet meer. (dat is ***** aan ons huis: wij hebben ook binnenmuren uit beton, ipv gyproc + plijster, en dat laat bijna geen verbindingen door :s.)
Sluit dit maar ^^ |
|
||||
|
||||
Inderdaad, we kunnen natuurlijk niet helpen als jij op een netwerk van iemand anders zit
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internetverbinding! | maveric | iPhone algemeen | 123 | 01-03-11 19:54 |
Geen internetverbinding meer :-( | marvlierop | Odido (T-Mobile) | 19 | 11-10-10 15:15 |
Geen internetverbinding | mikkedw | iPad algemeen | 4 | 27-09-10 22:27 |
geen internetverbinding meer | wil.kok | iPhone algemeen | 1 | 09-09-10 11:15 |
Geen internetverbinding | Bakka | iPhone algemeen | 3 | 09-08-09 13:44 |
|
|