Geen internetverbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb me vorige week bij proximus een mobiel data abbonnement bijgenomen. Nu als ik de 3G opleg en ik bv mijn mail wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen internetverbinding
Hi,
Ik heb me vorige week bij proximus een mobiel data abbonnement bijgenomen. Nu als ik de 3G opleg en ik bv mijn mail wil bekijken komt er op dat ik geen internetverbinding heb. Ik ben 100% zeker dat alles correct is ingevuld (apn: internet.proximus.be) Ook kan ik via SB Setting zien dat ik een data ip heb, maar toch geen internet. Ik heb al contact opgenomen met proximus zelf, maar die zeggen enkel dat het abbonnement actief is en dat alles moet werken volgens hun... Iemand die me hiermee kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand die een idee heeft??
|
|
||||
|
||||
Je zou eens je netwerkinstellingen kunnen herstellen: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
Werkt dat ook niet, dan ligt het misschien aan je sim (te oud?).
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu ff gedaan en heb lijkt te werken nu! Hartelijk bedankt voor de tip!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internetverbinding! | maveric | iPhone algemeen | 123 | 01-03-11 19:54 |
Geen internetverbinding meer :-( | marvlierop | Odido (T-Mobile) | 19 | 11-10-10 15:15 |
Geen internetverbinding | mikkedw | iPad algemeen | 4 | 27-09-10 22:27 |
geen internetverbinding meer | wil.kok | iPhone algemeen | 1 | 09-09-10 11:15 |
geen internetverbinding | amaryllida | Archief | 5 | 03-12-09 12:08 |
|
|