Geen internetverbinding! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb sinds 2 weken de witte Iphone 16GIG! Alleen mijn T-mobile abonement gaat pas op 12 november in omdat mijn oude abonement dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen internetverbinding!
Hallo ik heb sinds 2 weken de witte Iphone 16GIG!
Alleen mijn T-mobile abonement gaat pas op 12 november in omdat mijn oude abonement dan verloopt., zodat ik nu tijdelijk het tijdelijke simkaart die ik erbij gekregen heb! Nu wil ik thuis op internet, en dat lukt niet! Ik heb thuis een internet plus bellen abonement met een kast in meterkast! Hij krijgt wel een beveiligd netwerk van de buren, maar die van mij vind hij niet! Wat kan ik hieraan doen? ligt het aan dat ik nog geen abonement heb! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ligt als het goed is iig niet aan je abbonement.. want op een ipod touch heb je ook geen abbo maar wel gewoon Wi-Fi..
ik heb ook internetplusbellen en gewoon Wi-Fi.. je moet dan even naar je routerinstellingen kijken als het goed is.. kijk even bij de zoekfunctie, staan wel meer Wi-Fi problemen vermeld.. |
|
||||
|
||||
Idd dat ligt niet aan je iPhone, maar aan je router
|
|
||||
|
||||
Misschien een stomme vraag, maar je hebt wel een draadloos netwerk thuis?
|
|||
|
|||
volgens mij wel, want hij heeft internetplusbellen van kpn..
|
|
||||
|
||||
geen idee of dat standaard met wireless geleverd wordt.
Het feit dat de iphone zijn Wi-Fi niet ziet en die van de buren wel, verteld mij dat er waarschijnlijk iets mis zit in zijn router (of hij heeft geen Wi-Fi). Als hij wel Wi-Fi heeft, ben ik benieuwd of er wel andere apparaten zijn aangesloten op het Wi-Fi. Laptop ofzo? |
|
|||
|
|||
Me`n laptop heeft ook Wi-Fi dus en die ontvangt internet!
Welke instellingen moet ik veranderen en hoe moet ik dat doen? |
|
|||
|
|||
Misschien staat je router op SSID verbergen.
Dan kunnen andere apparaten jou Wi-Fi dus niet zomaar zien. Je kan inloggen op je router dmv een kabel of draadloos via je laptop. Bij mij is het adress van de router http://192.168.2.1 (heb ook internet plus bellen) maar hij zou bij jou best anders kunnen zijn. Dit kun je checken in configuratie scherm > netwerken Vervolgens log je in (standaard code is Admin geloof ik) en bekijk je de status. Als je je SSID op verbergen wil laten staan kan dit natuurlijk ook. Dan voer je de SSID die je net hebt gezien in je iPhone in tesamen met de beveiligings code. Dit doe je door op je iPhone naar Wi-Fi te gaan en dan "anders" te kiezen. |
|
|||
|
|||
Hallo!
ik heb net even gekeken! En die SSID code die je net zei die heb ik al proberen in te typen, maar die pakt hij niet! Ook staat mijn netwerk op zichtbaar! Heel apart allemaal:S |
|
||||
|
||||
ff je internetplusbellen uit het stroom trekken voor een minuutje ofzo en het dan nog eens proberen? Het is een long shot, maar misschien werkt het.
|
|
|||
|
|||
Neeh! helaas, ook al geprobeerd!
Werkt ook niet! ***** KPN:S |
|
|||
|
|||
als je op je laptop zoekt naar netwerken vind je dan wel je draadloze netwerk? Je zou eens kunnen proberen je SSID te veranderen, en het password ook..
Alleen moet je dit dan natuurlijk ook weer bij je laptop veranderen.. |
|
||||
|
||||
Geen service [2.0.2]
Hallo, na wat gezocht te hebben op het forum heb ik niet echt een topic gevonden waar precies het zelfde probleem aanwezig is..
het zit namelijk zo, na een restore gedaan te hebben van 2.0.2 naar 2.0.2 (wegens ruimte gebrek op de installer.app partitie heb ik een resize gedaan met pwnage en deze .ipsw opnieuw op mn iphone gezet) maar nadien heb ik dat ik af en toe bereik heb, echter 1 streepje en al gauw daarna is het bereik compleet weg en krijg ik de 'geen service' melding.. wat moet ik doen iemand hier ervaring mee? groeten en alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
probeer is te restoren met de custom 2.0.2 van Michael hier op forum (search) heeft grotere app partitie en werkt hier zonder probleem!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
overigens werkte alles wel prima (de baseband) ik wil gewoon de standaard .ipsw.. en een werkende baseband |
|
||||
|
||||
hier ben ik ook nog naar op zoek, moest michael er eentje willen maken
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Staat 3G aan? Zet 3G eens uit. Dan heb je waarschijnlijk wel vol bereik.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internetverbinding meer :-( | marvlierop | Odido (T-Mobile) | 19 | 11-10-10 15:15 |
Geen internetverbinding | mikkedw | iPad algemeen | 4 | 27-09-10 22:27 |
geen internetverbinding meer | wil.kok | iPhone algemeen | 1 | 09-09-10 11:15 |
geen internetverbinding | amaryllida | Archief | 5 | 03-12-09 12:08 |
Geen internetverbinding | Bakka | iPhone algemeen | 3 | 09-08-09 13:44 |
|
|