Geen internetverbinding! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Tin Bij mij werkte het ook niet ookal stonden de instellingen goed. (gister pas Iphone 4 binnen gehad en alles juist ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
geachte meedenkers, naar aanleiding van mijn bericht betreffende GEEN Wi-Fi op mijn iphone en alle reacties van jullie,mijn dank daarvoor, heb ik het volgende gedaan. Ik ben naar de T mobile winkel in Dordrecht geweest en binnen 2 minuten was het duidelijk dat een chip kapot was. Helaas is mijn telefoon uit de garantie ( + 2 jaar ). Anders zou het gratis gerepareerd worden. omdat het puur voor thuis gebruik is laat ik het hierbij en als ik wil internetten doe ik dat wel binnen in huis. Het zou makkelijk geweest zijn met SKYPE maar als ik Skype doorverbind naar mijn handsfree vaste telefoon blijf ik toch bereikbaar als ik in de tuin ben.
Nogmaals : mijn hartelijke dank voor de vele reacties gr J.B.Schot Sliedrecht |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb het probleem: nw gebruiker instellingen geupdate,Iphone 4 neverlock,na het uitzetten geen internet meer..... Kan alleen alles terugzetten van voor de update,dan doet jhij het weer,maar krijg iedere keer de vraag om nw aanbieders instellingen te downloaden. Ik zit bij Rabomobiel(kpn). Iemand suggestie's????? Gr Tony |
|
|||
|
|||
ik heb 'n iPhone 3GS 16GB Wit. en ik woon in Turkije ( Istanbul ). ik heb normaal een Internet pakket. heb mÿn iPhone nieuw gehaald. en op mÿn vorige telefoon kon ik gewoon op internet, via Vodafone. en nu lukt het niet. kan iemand mÿ misschien helpen? alvast bedankt. iemand helpen? |
Labels |
datacommunicatie, geen, jailbreak, netwerk, verbinding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internetverbinding meer :-( | marvlierop | Odido (T-Mobile) | 19 | 11-10-10 15:15 |
Geen internetverbinding | mikkedw | iPad algemeen | 4 | 27-09-10 22:27 |
geen internetverbinding meer | wil.kok | iPhone algemeen | 1 | 09-09-10 11:15 |
geen internetverbinding | amaryllida | Archief | 5 | 03-12-09 12:08 |
Geen internetverbinding | Bakka | iPhone algemeen | 3 | 09-08-09 13:44 |
|
|