geen internetverbinding meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb altijd een uitstekende internetverbinding met mijn iphone4 gehad. Nu heb ik het toestel helemaal uitgezet. Toen ik het weer aanzette werkte mail en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen internetverbinding meer
Ik heb altijd een uitstekende internetverbinding met mijn iphone4 gehad. Nu heb ik het toestel helemaal uitgezet. Toen ik het weer aanzette werkte mail en internet niet meer. Meldingen: mobiele datanetwerk niet mogelijk en geen internetverbinding. Ik heb een internetverbinding via mijn provider (Telfort), dus geen Wi-Fi. Gisteren heb ik wel een update naar 4.1 uitgevoerd...
Wie helpt mij??? Wil |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem op mijn 3gs met 4.1. Ik draai 4.1 al een aantal weken. De 3g verbinding is zo in eens weggevallen. Staat ook geen symbool bovenin. En ja 3g staat wel in geschakeld. ik hoop dat iemand suggesties heeft.
Erwin |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internetverbinding! | maveric | iPhone algemeen | 123 | 01-03-11 19:54 |
Geen internetverbinding meer :-( | marvlierop | Odido (T-Mobile) | 19 | 11-10-10 15:15 |
Geen internetverbinding | mikkedw | iPad algemeen | 4 | 27-09-10 22:27 |
geen internetverbinding | amaryllida | Archief | 5 | 03-12-09 12:08 |
Geen internetverbinding | Bakka | iPhone algemeen | 3 | 09-08-09 13:44 |
|
|