Geen internetverbinding! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) dat is vreemd ik heb ook gekozen voor geen internet maar toch krijg ik het dus een rare melding maar je hoort ook gewoon via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dat is vreemd ik heb ook gekozen voor geen internet maar toch krijg ik het
dus een rare melding maar je hoort ook gewoon via Wi-Fi te kunnen internetten doe eens herstel netwerk instellingen bij instellingen/ algemeen/ stel opnieuw in en dan hestel netwerk instellingen natuurlijk Laatst gewijzigd door bako; 19-01-09 om 17:55. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Geen mobiel internet meer Iphone 3G met vodafone?
Vanochtend toen ik huis uitliep en de iphone geen Wi-Fi bereik meer had kwam er geen mobiel internet meer.
Ik kwam op geen enkele manier op internet. Gisteren deed alles het nog zonder problemen en ik heb niks aan de instellingen gewijzigd. Ik heb thuis van alles geprobeerd heb gerestored naar fw 2.2.1 en 2.2 maar ze doen het beide niet. Ik snap niet wat er aan de hand is opeens. Ik heb ook met vodafone gebeld of er misschien een storing was maar dat is niet zo. De instellingen bij mobiel data netwerk kloppen ook allemaal dus daar ligt het niet aan. Ik kan wel bellen maar heb geen mobiel internet. Heeft iemand misschien enig idee wat ik nog kan doen? |
|
|||
|
|||
heb net met quickpwn gejailbreakt maar heb nogsteeds hetzelfde probleem geen mobiel internet wordt er onderhand gek van
|
|
||||
|
||||
Probeer dit eens: reset van netwerkinstellingen en dan alles even opnieuw invoeren, helpt soms. Je kunt nog wel bellen trouwens? Mijn Vodafone 3G in Den Haag doet het gewoon trouwens.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
compleet herstellen
in itunes |
|
|||
|
|||
voordat je compleet herstelt zou ik eerst de optie van een harde reset proberen.
|
|
|||
|
|||
Hij zegt toch al dat hij heeft gerestored?
|
|
|||
|
|||
ja ik heb al een paar keer gerestored maar dit helpt echt niet
|
|
|||
|
|||
dan zou ik terug gaan naar de winkel als ik jouw was
|
|
|||
|
|||
was het maar heb hem niet in de winkel gekocht maar op marktplaats
heb nog wel de bon gekregen van de oude eigenaar van de tmobile shop maar ik wil het liefst het zelf oplossen eigenlijk het moet toch eigenlijk iets simpels zijn? ow jaa het probleem is eigenlijk ontstaan toen ik bluetooth voor in de auto carkit aan had gezet ik heb de iphone gekoppeld met mijn auto en toen deed hij het al niet meer de vorige dag nog wel Update: Wi-Fi blijft het doen ik kan ook gewoon bellen maar mobiel data verkeer doet het nog steeds niet Het 3G logo tje staat overigens ook niet meer links boven. Laatst gewijzigd door basbelasi; 08-02-09 om 13:17. Reden: spellingsfout |
|
|||
|
|||
basbelasi, heb je dit probleem nog? sinds een paar weken heb ik dit ook en ik snap er helemaal niets meer van. Ik heb alle mogelijke APN settings geprobeerd maar het wil maar niet lukken. Ik krijg gewoon geen 3G zelfs niet een rondje boven in m'n scherm.
Alvast bedankt, Fred |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem gehad, na veel zoeken heb ik op de site van rebel simcard een oplossing gevonden, zie deze link.
http://rebelsimcard.com/virtu/images...sage-guide.pdf Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. |
|
|||
|
|||
oude t-mobile weg voor een origineel simlockvrije
Citaat:
heb gewacht op een reactie hier maar dat kwam maar niet duurde me te lang ik had al 1 week geen mobiel internet meer de laatste fw 2.2.1 die ik ergens had gedownload stond bij zonder baseband update maar dit bleek niet waar te zijn dus mijn iphone werdt een baksteen heb besloten om hem maar weg te doen en 1 in belgie te halen officieel simlockvrij want was dit gezeur echt zat met dat unlock gedoe verkocht op marktplaats gelijk in 5 minuten en vandaag in antwerpen een witte 16gb gehaald bij mobistar 2 jaar garantie erop alles officieel ook officeel bij itunes geregistreerd ik ben er heel blij mij ik hoef echt geen t-mobile ding meer trouwens ze zijn bij mobistar best wel vriendelijk ik heb gebeld van te voren ze hebben netjes gereserveerd en btw bon gemaakt op mijn zaak dus ik ga nog 21% btw terug halen hij kost 615euro inclusief en 508ex btw ik vind de witte ook mooier als mijn oude zwarte ik ben nu 2.2.1 aan het installeren via itunes ik heb in ieder geval geen cydia en installer mijn vraag aan jullie is het de moeite waard om je toestel hiervoor te jailbreaken? peynir nog succes verder overigens ik denk dat zo een sim ding niet gaat helpen want ik had er verschillende maar lukte niet heb je trouwens per ongeluk de nieuwe baseband 02.03.30? |
|
|||
|
|||
Steeds geen internet
Hallo,
Ik merk de laatste tijd steeds vaker dat ik geen internet verbinding meer heb en het gekke is als ik hem uitzet en opnieuw aanzet doet ie het gewoon weer.Soms een uur soms maar 5 minuten maar uit-aan en hij doet het weer. Iemand ook dit probleem misschien zelfs een oplossing MVG |
|
|||
|
|||
heb je een oude versie van yellowns0w toevallig
want daar zat een bug in mischien moet je gewwon even vergeet dit netwerk doen en dan weer opnieuw verbinden heb je bij andere apparaten wel gewoon normaal internet want het kan ook aan je router liggen natuurlijk |
|
|||
|
|||
Heb je het over internet via Wi-Fi of via 3G-netwerk (via telecom provider)?
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat hij het over internet via 3G/gprs netwerk heeft.
ik heb het probleem de laatste 2 dagen namelijk ook af en toe. In safari krijg je dan de melding dat je geen verbinding kan maken enzo, je zet vervolgens de Iphone uit en weer aan en hopla hij maakt weer verbinding met t-mobile internet. Vreemd dus...... |
|
|||
|
|||
Hallo,
Idd Ronald24e het is echt met peiken en dalen en via 3G/GPRS. Op het moment weer nergens last van,zal wel gewoon een slechte verbinding zijn met momentopnames. Ik heb overigens geen T-mobile maar Telfort via het KPN netwerk. Bedankt voor jullie reacties |
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde....
3G werkte prima tot ik 3 dagen geleden swirlymms heb geinstalleerd en sindsdien kan ik alleen nog maar via Wi-Fi internetten. Heb alles al geprobeerd maar niets lijkt te werken..... Swirly heeft het ook nooit gedaan trouwens Ik geef t even op denk ik, over 2 maanden ga ik over naar T-mobile dus dan heb ik toch weer andere instellingen nodig. Even doorzettend werkt Ik ben stomtoevallig op een draadje gestuit over het aanzetten van Edge. Blijkbaar werkt 3G vaak alleen in combinatie met Edge. Die stond in mn bosspreffs uit, aangezet, et voila! Het werkt weer!!!! Laatst gewijzigd door IreneDesi; 06-03-09 om 15:58. Reden: Het is gelukt! \o/ |
Labels |
datacommunicatie, geen, jailbreak, netwerk, verbinding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internetverbinding meer :-( | marvlierop | Odido (T-Mobile) | 19 | 11-10-10 15:15 |
Geen internetverbinding | mikkedw | iPad algemeen | 4 | 27-09-10 22:27 |
geen internetverbinding meer | wil.kok | iPhone algemeen | 1 | 09-09-10 11:15 |
geen internetverbinding | amaryllida | Archief | 5 | 03-12-09 12:08 |
Geen internetverbinding | Bakka | iPhone algemeen | 3 | 09-08-09 13:44 |
|
|