krijg aplicaties niet weg discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, heb geen idee hoe ik mijn aplicaties weg krijg vanuit im iphone. als ik druk op een icoontje gaan ze trillen, maar komen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
krijg aplicaties niet weg
beste mensen,
heb geen idee hoe ik mijn aplicaties weg krijg vanuit im iphone. als ik druk op een icoontje gaan ze trillen, maar komen er geen kruisjes. ook in Itunes staan gek genoeg geen van mijn programma's die ik uit cyndia heb. dus vauit daar kan ik ze ook niet verwijderen kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn aplicaties van mijn iphone krijg? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
cydia apps komen nooit in itunes te staan en kan je vandaar ook niet verwijderen.
Open cydia - manage - packages - scroll naar de app die je wilt verwijderen, tap op die app - modify - remove tip: installeer cydelete uit cydia, dan komt er wel zo een kruisje te staan bij je cydia apps als je icoontjes gaan wiebelen. Dit kon je ook via de zoekfunctie vinden, dus een slotje. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Krijg simlock niet weg ! | lukie65 | Unlock | 1 | 19-02-11 00:23 |
Kan meerdere aplicaties niet vinden... | Daniel2929 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-11-09 22:30 |
App aplicaties werken niet | romeorenzo | Archief | 3 | 27-08-08 15:24 |
Hoe krijg ik dit weg??:O | jard | Jailbreak apps en thema's | 9 | 13-08-08 23:48 |
Help!! krijg melding niet weg | djmur-c | Archief | 3 | 03-05-08 19:42 |
|
|