//

Toggelen 3G aan/uit internetverbinding foetsie

Toggelen 3G aan/uit internetverbinding foetsie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 4, iOS4.1. (JB met originele aanbieder MTN-SA). Als ik 3G aan/uit schakelen verlies ik me netwerkverbinding en krijg een boodschap "kan data netwerk niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-10, 10:07
ikieter ikieter is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Arrow Toggelen 3G aan/uit internetverbinding foetsie

iPhone 4, iOS4.1. (JB met originele aanbieder MTN-SA).
Als ik 3G aan/uit schakelen verlies ik me netwerkverbinding en krijg een boodschap "kan data netwerk niet activeren."- of zo iets. Er is voldoende bereik wanneer deze raarheid zich voordoet...
De internetverbinding vernieuwen zichzelf nooit en ik moet dus eerst de vliegtuigmodus activeren en weer deactiveren voor ik mijn internetverbinding terug hebt. Deze actie zorgt ervoor dat me mobieletje opnieuw naar een netwerk zoekt en haalt de data netwerk vrijwel meteen weer op. Wat ook helpt is als ik scrollen naar Instellingen>Aanbieder (en dat is dat) De iPhone begint de aanbieder verfrissen en ik ben zo weer terug op mijn mobielnetwerk.
Mijn aanbieder in de instellingen is ook altijd de juiste, dus denk ik niet dat het probleem daar ligt. Ik heb al van alles geprobeerd, als anders dan accepteren, herstellen en jailbreaken van de grond af. Reset netwerkinstellingen helpt ook niet- of niet altyd
Dat is toch niet normaal en een gedoe als je een dataverbinding snel nodig hebt...
Ik vraag me af of het programming van een kleine functie voor de mobiel niet een antwoord kunt zijn, ene die het netwerken "refresh" na een toggle werd omgedraaid.
Iemand enige andere suggesties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-10, 00:03
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

Probleem met mobiele datanetwerk oplossen - iPhone - iPhoneclub.nl kijk hier eens apn aanmaken voor je eigen netwerk heeft hier geholpen op een iphone 4
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen internetverbinding na terugkomst uit buitenland Palme iPhone algemeen 0 02-05-11 20:03
Installer foetsie yellowpirates Archief 11 27-10-10 14:40
Itunes 3.1 ringtones Foetsie... MKU Ringtones en Wallpapers 1 12-09-09 14:39
installer foetsie janvs Archief 3 02-05-08 23:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.