Internetten met de iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik las het volgende ergens: "Na 3 dagen spelen met het internet op de iPhone op het “snelle” netwerk van T-Mobile valt dit toch wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Werkt de 3G internet goed? |
|||
Snelheid en betrouwbaarheid signaal zijn goed | 6 | 54,55% | |
Snelheid is goed, betrouwbaarheid signaal valt tegen | 2 | 18,18% | |
Snelheid valt tegen, betrouwbaarheid signaal is goed | 1 | 9,09% | |
Snelheid en betrouwbaarheid signaal vallen tegen | 2 | 18,18% | |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Internetten met de iphone
Ik las het volgende ergens:
"Na 3 dagen spelen met het internet op de iPhone op het “snelle” netwerk van T-Mobile valt dit toch wat tegen. De iPhone 3G verliest vaak zijn verbinding met de zendmast en internet is niet overweldigend snel. Als wij de iPhone 3G op het 2G netwerk (GSM) zetten zijn de signaal problemen voorbij. Het slechte ontvangst van 2 a 3 streepjes is opgelost en er is weer vol bereik. Internet werkt nu ook weer prima alleen uiteraard tegen een maximale snelheid van 64 kb/s." Klopt dit?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wow, 64 kiloBIT per seconde???? Dat is nagenoeg niets sneller dan GPRS
Ik heb vanochtend een speedtest gedaan met mijn iphone (1e generatie) en via GPRS haal ik 46kilobit/s (komt neer op 5,5kB/s wat iets sneller is dan telefooninternet) |
|
|||
|
|||
Ik ben tevreden over de 3G dekking. Ook de snelheid valt mij niet tegen.
Heb vanochtend een speedtest gedaan waar ik op ongeveer 2Mbit. Weer niet meer hoeveel kb/s dat is.. Alleen binnen heb ik vrijwel nergens (waar ik tot nu toe ben geweest) constante 3G dekking. |
|
|||
|
|||
Ook eens getest op speedtest.nl
En daar geeft hij aan dat ik download aan gemiddeld van 58kb/seconden. En ik zit binnen. Provider is Mobistar Mensen met een 3G, probeer ook eens te testen op speedtest.nl en laat eens je snelheid weten. Laatst gewijzigd door Matthi; 15-07-08 om 16:38. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Met de iPhone op vakantie: mobiel internetten in Italië en Duitsland | iCulture | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 13-09-09 22:30 |
Windows: Internetten met laptop via iPhone internetverbinding | Tuur | Desktop-applicaties | 1 | 20-02-09 20:00 |
is 3G internetten op de iphone sneller met vodafone dan met t-mobile | Amien | Vodafone | 3 | 16-12-08 22:26 |
Internetten met iphone. | iphonejoey | Archief | 2 | 02-12-08 17:39 |
Internetten met Telfort | Shlomo | KPN | 3 | 30-03-08 17:04 |
|
|