Tracking in buitenland met Maps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede iPhone 3G eigenaars, (met een T-Mobile abo) Hierbij zou ik graag een antwoord willen op deze vraag: Is het mogelijk om (kostenloos!) te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tracking in buitenland met Maps
Hallo mede iPhone 3G eigenaars, (met een T-Mobile abo)
Hierbij zou ik graag een antwoord willen op deze vraag: Is het mogelijk om (kostenloos!) te kunnen bepalen waar je bent met de 'Kaarten' applicatie die standaard op de iPhone 3G (firmware 2.0) zit? Ik ga namelijk zeer spoedig op vakantie en zou deze applicatie graag willen gebruiken, maar ik heb geen zin om extra kosten te maken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
#245 |
|
|||
|
|||
Kun je ook aangeven dat je niet wil dat hij extra mappen erbij gaat laden?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke, bedankt. En WAAR kan ik dat aangeven?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je zult verbinding moeten hebben om de mappen te laden, of deze moeten al geladen staan. De mappen haalt die van internet dus je zult op een Wi-Fi verbinding moeten gaan als je niet een hele hoge rekening wilt.
Het berekenen waar je bent kost je niks, gaat gewoon via hoever jij vanaf een mast zit. |
|
|||
|
|||
Ik heb de mappen geladen en zit ondertussen wel op Wi-Fi maar geen GSM of 3G. Na 5 minuten had ik nog geen fix en heb ik de hoop maar opgegeven....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dataverbruik met Kaarten/Maps in het buitenland? | Kenneth B. Done | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 01-01-09 17:02 |
|
|