Dataverbruik met Kaarten/Maps in het buitenland? discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet het niet zeker, maar hoe zit het nou als je in het buitenland de 'Kaarten' app gebruikt: krijg je dan dataverkeer? En als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dataverbruik met Kaarten/Maps in het buitenland?
Ik weet het niet zeker, maar hoe zit het nou als je in het buitenland de 'Kaarten' app gebruikt: krijg je dan dataverkeer? En als ik Dataroaming uitzet werkt de gps functie dan nog wel? Dank!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou me voor kunnen stellen dat de gps functie nog wel werkt, maar dan zie je denk een blanco scherm omdat ie nog geen kaart heeft van die lokatie.
|
|
||||
|
||||
Als je geen internet hebt krijg je sowieso niks te zien, zelfs al laad je regelmatig. Dit komt omdat anders het geheugen van je iPhone vol zou raken...
|
Labels |
dataroaming |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kaarten of Maps~iphone? | Jitse | iPhone Navigatie | 0 | 09-01-11 20:39 |
Dataverbruik in buitenland | Stevo | iPhone algemeen | 3 | 14-07-10 19:31 |
"Kaarten" doet het niet! (Iphone maps) | melvin86 | iPhone algemeen | 5 | 19-10-08 15:29 |
Tracking in buitenland met Maps | HPSterk | iPhone algemeen | 7 | 15-07-08 18:32 |
|
|