Geen JB gewoon standaard maar no service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn zoon vond mijn oude iphone 3Gs en wilde die wel gebruiken. Zat geen simkaart meer in maar werkte vroeger goed. Hema sim erin. Update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen JB gewoon standaard maar no service
Mijn zoon vond mijn oude iphone 3Gs en wilde die wel gebruiken.
Zat geen simkaart meer in maar werkte vroeger goed. Hema sim erin. Update Itunes naar IOS 6.1.6 en klaar. Maar telefoon blijft hangen op no service. Kaartje werkt...geprobeerd op andere telefoon. Ander kaartje in iphone (kpn sim) no service. Ik kan mij niet herinneren dat dit altijd zo was. Het lijkt (geen garantie) dat dit is gekomen na de update naar nieuwe IOS. Het bijzondere vind ik wel dat onder algemeen info bij carries wel KPN NL 14.0 staat (Hema sim gebruikt kpn netwerk) maar op die zelfde tab staat bij netwerk dus Not Availlable en kan ook bij settings carries geen keuze maken. Staat standaard op automatisch. Iphone is niet gelokt Is niet JB of wat dan ook. Serienr. 87944P973NQ Modemfirmware: 05.16.08 Model MC132T/A Iemand een idee... ben al een middag aan het klooien... schoonblazen sim houder, vliegtuig modus, gsm aan en uit herstel netwerk en restore iphone met itunes... en...... tada... niets hielp ;-) Laatst gewijzigd door hansIphone3g; 16-01-15 om 16:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je hem al even verbonden met Wi-Fi netwerk en datum en tijd goed gezet?
|
|
|||
|
|||
Yep... de datum sync suggestie had ik gezien gedaan.
Datum stond trouwens al goed... Maar even goed na installatie en activatie via Wi-Fi datum goed gezet. Heeft helaas niet geholpen... Lees wel dat anderen het ook hebben maar heeft dan te maken met JB en unlocken van gsm. Dat is voor mij niet van toepassing. |
|
|||
|
|||
Dan zou ik hem jailbreaken om toch maar netwerk verbinding te kunnen hebben, ik zie op dit moment geen andere oplossing helaas.
|
|
||||
|
||||
Ik zou je serienummer of imei niet zomaar op hier neerzetten. Je kunt forumlid Senna22 een PB sturen met het imei. Die kan checken voor je of de iPhone echt niet een carrier lock heeft.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen sms versturen maar wel ontvangen imessage werkt gewoon. | dorindapinxt | iPhone algemeen | 3 | 28-07-13 18:23 |
iPhone 4s - Geen Service - Wel bellen/smsen maar geen data | diegonicolas | iPhone algemeen | 5 | 28-11-12 17:09 |
Wil gewoon echt geen internet, maar hoe?? | sadek81 | iPhone algemeen | 19 | 24-12-10 10:12 |
iPhone 3GS: Gejailbreakt en geunlocked maar geen service | Globox | Unlock | 0 | 09-08-10 11:51 |
geen service blijft maar staan. | nielss | iPhone algemeen | 1 | 28-11-08 10:05 |
|
|