//

Kan geen sms versturen maar wel ontvangen imessage werkt gewoon.

Kan geen sms versturen maar wel ontvangen imessage werkt gewoon. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, mijn iphone 4s ios 6.1.3 kan smsjes ontvangen maar niet terug sturen of antwoorden mijn provider is T-Mobile en als ik na de winkel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-13, 22:37
dorindapinxt dorindapinxt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 4
Exclamation Kan geen sms versturen maar wel ontvangen imessage werkt gewoon.

Hoi,
mijn iphone 4s ios 6.1.3 kan smsjes ontvangen maar niet terug sturen of antwoorden mijn provider is T-Mobile en als ik na de winkel ga doet hij het kom ik thuis doet hij het niet meer ben 4 keer gegaan maar werkt steeds niet ik heb de netwerk instellingen hersteld terug gezet in fabrieksinstellingen maar werkt niet imessage werkt wel waarschijnlijk ligt het aan de iphone want als ik een ander kaartje erin doe werkt hij ook niet maar als ik mijn kaartje in een iphone 4 ios 6.1.3 stop doet hij het wel. Ik ben ten einde raad ik zoek al bijna 1/2 jaar naar de oplossing en vind het niet heb ook al met een centrale gewerkt maar lukte ook niet wat mij wel opviel was dat hij bij imessage alleen via email ging en niet via nummer want bij mijn iphone 4 was dat wel zo zou dat het zijn zoja hoe moet ik dat veranderen het staat er wel maar een beetje doorzichtig en je kunt het niet aanklikken plz help me

B.V.D.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-13, 23:40
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Volgens mij geef je het antwoord zelf al. Je stuurt de smsjes naar mailadressen en dat werkt niet.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #3  
Oud 28-07-13, 17:19
dorindapinxt dorindapinxt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 4
Standaard

vuurvreter hoe bedoel je ik heb imessage proberen uit te zetten maar dan kan ik ook niks versturen dus hoe moet ik dat dan oplossen volgens jou ?

Gr.
  #4  
Oud 28-07-13, 17:23
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorindapinxt Bekijk bericht
vuurvreter hoe bedoel je ik heb imessage proberen uit te zetten maar dan kan ik ook niks versturen dus hoe moet ik dat dan oplossen volgens jou ?

Gr.
Je moet bij het selecteren van je contacten, goed kijken of je het 06 nummer selecteert of het E-Mail adres. En als je een E-Mail adres selecteert, dan krijg je de melding dat het bericht niet is verstuurd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? iPeng iPhone algemeen 0 15-03-11 17:18
Geen smsjes meer ontvangen, wel versturen. mvajax iPhone algemeen 5 26-01-11 21:50
Ik kan mail ontvangen maar niet versturen! Urbancowboy iPhone algemeen 8 21-07-10 20:46
Kan geen SmS versturen of ontvangen scoop1 Archief 2 09-08-09 10:43
Kan geen SMS versturen wel ontvangen en bellen. maciek Unlock [archief] 5 07-02-08 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:03.