Voorcamera werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, op welke applicatie ik ook ga, ik kan mijn camera van achter niet omdraaien naar voor, want dan blijft de app hangen. Wanneer als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voorcamera werkt niet
Hallo, op welke applicatie ik ook ga, ik kan mijn camera van achter niet omdraaien naar voor, want dan blijft de app hangen. Wanneer als ik gewoon de app camera gebruik en ik de camera wil omdraaien blijft de lens op het scherm dicht. Ik heb het zeker 20 keer geprobeerd, maar het is me 2 keer gelukt om de camera om te draaien. Ook wanneer ik bel en de gsm aan mijn oor houdt, zou normaal gezien het scherm uit moeten gaan, maar het scherm blijft altijd aan tijdens het bellen.
Kan iemand helpen aub? Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb ik al gedaan, ik heb ook de iphone terug gezet naar de fabrieksinstellingen, maar dit lukt niet.
|
|
|||
|
|||
Lukt het niet om terug te zetten naar fabrieksinstelling of werkt de voorcamera nog niet na het terug instellen naar fabrieksinstellingen ?
Probeer eens in te stellen als nieuw iphone. je kan daarna je backup nog eventueel terug zetten |
|
|||
|
|||
Ik heb hem helemaal terug gezet naar de fabrieksinstellingen en heb hem geconfigureerd als nieuwe iphone, maar de voorcamera werkt nog steeds niet.
|
|
|||
|
|||
Dan zal het een reparatie worden vermoed ik.
|
|
|||
|
|||
Het is zo, soms als ik de camera omdraai, dat de lens ongeveer 40 seconden gesloten is. Dan krijg ik een beeld, soms zijn dat streepjes, soms een roze kleur en soms gewoon van mijn gezicht zoals het hoort te zijn.
|
|
|||
|
|||
Dat is zoals schudden voor gebruik
Toch eens laten nakijken |
|
|||
|
|||
Je hebt deze of laten repareren , hierdoor is er een component op het moederbord beschadigd. Ook is er een imitatie glas gemonteerd waardoor je scherm niet uitgaat wanneer je belt. Is dit niet het geval dan heb je de iphone 2e hands gekocht en is het doormij eerder genoemde door de vorige eigenaar gedaan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
winterboard doet het niet , 5 icon dock, werkt niet 5 column springboard ook niet | m1chelle92 | iPhone algemeen | 9 | 17-11-11 19:21 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|