Wifi probleem Iphone 5 16gb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , Ik heb 2 iphones een 5 16 gb en een 4s ook 16 gb met allebei de laatste iOS versie erop Met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi probleem Iphone 5 16gb
Hallo ,
Ik heb 2 iphones een 5 16 gb en een 4s ook 16 gb met allebei de laatste iOS versie erop Met de 4s heb ik alleen veel beter Wi-Fi bereik als met de 5 voorbeeld : Heb router (upc technicolor tc7200 u ) in huiskamer staan , als ik met iphone 4s naar boven ga ( 1 verdieping hoger ) dan heb ik nog steeds alle streepjes bereik in doucht etc hetzelfde zelfs buiten heb ik bereik . Met Iphone 5 16 gb zie ik wel 2 streepjes maar gebeurd er verder niets . In huiskamer waar modem / router staan geen probleem Zit ik op mijn werk met mijn iphone 4s dan zie ik meerdere netwerken en kan ik op 1 van de Wi-Fi netwerken ( niet beveiligd ) zo inloggen zgn guest account Dit account zie ik met de iphone 5 niet Waar kan dit aan liggen ?? mvg Esther |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook mijn 5S ziet bv 3 netwerken en mijn oude 3GS ziet er 7.
Je iPhone is nooit gevallen of heeft harde klappen gehad waardoor de Wi-Fi antenne kabel niet goed erop zit? |
|
|||
|
|||
Wi-Fi iphone 5
Nee hij is nog nooit gevallen .... heb ook al gereset.
terug naar fabrieksinstellingen eh netwerkinstellingen vergeten etc etc etc ... |
|
|||
|
|||
Dan heeft jou 4 een betere antenne, heeft jouw 5 in het verleden wel beter ontvangst gehad dan nu?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
slecht Wi-Fi bereik met iphone 5 16gb | gray | iPhone algemeen | 0 | 15-08-13 20:41 |
Iphone 4 16gb Wi-Fi werk matig | MirsadAhmetovic | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 11-09-12 18:50 |
Wi-Fi zeer zwak iPhone 3G 16GB | baart | Wi-Fi | 6 | 09-10-10 20:04 |
|
|