Iphone (3gs) met erg veel netwerk verkeer zonder apps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone maakt contact met mobiele netwerk zonder dat er een App draait. Batterij is na een paar uur leeg (was meer dan een dag) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone (3gs) met erg veel netwerk verkeer zonder apps
Mijn Iphone maakt contact met mobiele netwerk zonder dat er een App draait. Batterij is na een paar uur leeg (was meer dan een dag) en mobiele tegoed van 500 Mb na ca 10 dagen. Daar ga ik normaal nooit overheen.
- ik heb het netwerkinstellingen al een keer opnieuw ingesteld - meerdere keren herstart Welk proces kan dit veroorzaken? Hoe kan ik dat zien (let op ios 6). en hoe kan ik het stoppen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Was er niet een probleem met Spotify app...?? Of is dat al lang verholpen?
Ik heb Spotify erop staan en merk ook wel veel dataverkeer en batterij die iets sneller leeg gaat. |
|
|||
|
|||
Wordt je mail automatisch gedownload, heb je de aandelen app op actief staan etc. Je kan ook mobiel netwerk aanzetten handmatig wanneer deze nodig is ipv altijd op aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Veel data verkeer via mobiel internet | maltje | iPhone algemeen | 3 | 27-08-13 22:57 |
iPhone: Erg nieuwe 3GS probleem met 4.3.3 | LSDeef | Jailbreak | 4 | 30-09-11 21:01 |
iphone warm met simkaart zonder sim veel minder | RodriQoz | iPhone algemeen | 8 | 21-08-11 19:54 |
Relax Sim Only zonder data verkeer | hdjong | Odido (T-Mobile) | 4 | 26-10-10 14:36 |
Fieldrunners crasht erg veel | Cogy | iPhone Apps | 6 | 15-04-09 10:45 |
|
|