//

Nieuwe iPhone 6 aan Itunes connecten

Nieuwe iPhone 6 aan Itunes connecten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een nieuwe iPhone 6. Deze heb ik via Icloud backup via de telefoon gerestored van mijn oudere Iphone 5 (dus NIET via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-01-15, 17:44
TPO TPO is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard Nieuwe iPhone 6 aan Itunes connecten

Hallo,

Ik heb een nieuwe iPhone 6. Deze heb ik via Icloud backup via de telefoon gerestored van mijn oudere Iphone 5 (dus NIET via itunes).
De telefoon is dus helemaal gebruiksklaar en werkt perfect.

Nu connect ik mijn iphone aan itunes.
Ik krijg nu een scherm met:

"Welkom bij je nieuwe Iphone" met op het scherm 1 knop:
"doorgaan".

Kan iemand mij vertellen wat er nu gebeurt als ik op "Doorgaan" klik?
Ik wil niet dat mijn Iphone dan opnieuw helemaal wordt gereset en opnieuw geinstalleerd.

(Heb trouwens op youtube gezocht maar kon tussen de duizenden how-to filmpjes voor de setup van je iphone geen enkel filmpje vinden van iemand die zijn Iphone op de telefoon vanuit de icloud restored en hem dan met itunes connect...)

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-15, 17:49
Youri91 Youri91 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 20
Standaard

Hoi TPO,

Wanneer je op doorgaan drukt, zal er niets van je iPhone worden verwijderd. Dit scherm krijg je elke keer wanneer je een iPhone voor de eerste keer aansluit op iTunes, ongeacht of deze al is geinstalleerd. Ik krijg dit scherm wel vaker te zien bij mijn iPhone en druk ook altijd op doorgaan. Wel zal iTunes automatisch gaan synchroniseren en een reservekopie maken van je iPhone.
  #3  
Oud 27-01-15, 17:53
TPO TPO is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard

HI Youri91,

Bedankt voor je reactie.

Heb je wellicht een link naar een youtube filmpje waarbij dit scherm wordt getoond en wordt getoond wat er gebeurt als je op "Doorgaan" klikt. Ik kon er zelf geen enkele vinden....
  #4  
Oud 27-01-15, 18:07
Youri91 Youri91 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 20
Standaard

Hoi TPO,

Die heb ik helaas ook niet, ik denk dat daar ook geen filmpjes van zijn verder. Ik weet uit eigen ervaring dat er niks gebeurd wanneer je op de desbetreffende knop drukt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s connecten met iTunes Wildemien iPhone algemeen 2 12-07-14 00:15
ik heb een nieuwe iphone 5 32gb moetv ik die nu op itunes aan melden als nieuwe iphon anske12345 iPhone algemeen 9 20-02-14 17:13
Kan niet opladen of connecten met itunes keesdr iTunes 1 29-12-10 09:40
Itunes connecten, toch niet libia iTunes 0 17-05-09 20:29
Mac OS X: Itunes connecten met Iphone (2g) versie 2.1 Chahidk iTunes 7 07-11-08 00:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.