IOS 8.1.3... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Zelfde spraakgebrek, andere naam... Weet ik zo niet. . Maaslands is haast een taaltje op zijn eigen, zoals het Fries ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het euvel gevonden, het had niets met 8.1.3 te maken maar met de schroefjes waar de afdekplaat van de scherm connectors onder zitten.
Ik heb het scherm vervangen en waarschijnlijk een schroefje verwisseld. als 1 van de schroefjes niet op de goede plek zit (de langere van de 4) dan maakt deze contact met een chip en wordt de geluidsfunctie over bluetooth uitgeschakeld.
|
||||
|
||||
In 't vervolg een klein bakske gebruiken om de vijskes te ordenen...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Air van iOS 8 naar iOS 7 bestand niet compatibel | Translatoria | iPad algemeen | 1 | 21-09-14 18:38 |
iPhone: Upgrading van ios 4.1 naar iOS 5.1.1 zonder shsh , is dit mogelijk? | spelti | Jailbreak | 1 | 01-01-13 09:23 |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
|
|