iPad Air van iOS 8 naar iOS 7 bestand niet compatibel discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat iOS 8 op mijn iPad Air niet soepel liep, wilde ik terug naar iOS 7. Uit de lijst met iPSW-bestanden, heb ik die voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Air van iOS 8 naar iOS 7 bestand niet compatibel
Omdat iOS 8 op mijn iPad Air niet soepel liep, wilde ik terug naar iOS 7. Uit de lijst met iPSW-bestanden, heb ik die voor iPad Air (5th generation Wi-Fi) gekozen. De download duurde eeuwen, maar ok.
Vervolgens heb ik de iPad aangesloten op iTunes en in herstelmode gezet. Klik ik nu met Shift op herstlelen in iTunes, dan krijg ik de error: De iPad iPad kan niet worden hersteld omdat het firmwarebestand niet compatibel is. (dat dubbele iPad is geen tikfout van mij - zo staat het er). Wat nu? Gaarne hulp.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is best mogelijk dat Apple het "downgrade" venster gesloten heeft.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 downgraden van IOS 7 beta naar IOS 6 | Bierkers | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 02-09-13 22:33 |
iPhone: update van tethered ios 4.3.5 naar ios 5.0.1 lukt niet | Lolobal | Jailbreak | 0 | 20-11-12 10:15 |
iPhone: Firmware bestand niet compatibel | mogumrs | Jailbreak | 1 | 17-09-12 21:06 |
iPad: Kan je met iPad 2 van iOS 4.3 naar iOS 5.0.1 wegens jailbreaken? | mahdi1203 | Jailbreak | 1 | 11-03-12 22:10 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|