Foto's bij berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een vraag ? Ik heb een iphone 5s Kan ik daar ook foto's bij berichten doen Of kan dat alleen bij Iphone 6 en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's bij berichten
Heb een vraag ?
Ik heb een iphone 5s Kan ik daar ook foto's bij berichten doen Of kan dat alleen bij Iphone 6 en de 6 plus Omdat ik straks overgaat naar de 6 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bedoel je MMS
Ja dan kan je een foto samen met bericht zenden Let op: mms is meestal duur en wordt minder en minder gebruikt omdat er meer andere chat apps gebruikt worden zoals bv. Whatsapp Via iMessage verzend je foto's en berichten via Wi-Fi of mobiel internet van je provider. Dit is enkel mogelijk naar Apple gebruikers |
|
|||
|
|||
Ik bedoel met ne zo als als android
Foto's met je favorieten dan in je berichtcentrum |
|
|||
|
|||
Ik ken niks van Android
Je schrijven is nog onduidelijk voor mij. Probeer nog eens |
|
|||
|
|||
Je heb bij Android een foto staan bij sms berichten
Van je contacten Kan dat ook met de iphone |
|
|||
|
|||
Dubbelklik thuisknop en je krijgt je recent gebruikte contanten. Klik op persoon en maak je keuze.
Er zal ook wel een app bestaan om je favoriete contacten in Berichtencentrum te tonen en vandaar uit je bericht te schrijven. |
|
|||
|
|||
Ik bedoel bij berichten met foto's
Kan dat wel bij 6 en 6 plus ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 januari 2015 om 10:05 ---------- contactfoto’s in de berichtenapp zien |
|
|||
|
|||
Dit http://img.wonderhowto.com/img/origi...9522974522.jpg
Add Speed-Dial to Your iPhone's Notification Center in iOS 8 « iOS Gadget Hacks Zoek widgets in Apple store |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oke dank je
|
|
|||
|
|||
En dit
Mijn contacten voor WhatsApp, e-mail, SMS, telefoon' van Christian Drapatz https://appsto.re/be/dL1C4.i |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's koppelen aan gebruikers, zichtbaar bij berichten | MathieuM | iPhone algemeen | 6 | 02-10-12 21:05 |
overzetten berichten/foto's | iceangel | Muziek, foto & video | 2 | 07-03-12 10:36 |
Problemen met draaien berichten en foto's Iphone 3Gs | Blondie1 | Muziek, foto & video | 1 | 16-03-11 16:42 |
|
|