Bellen van iphone 6 naar iphone 6 klinkt schel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik bel van iphone 6 naar een iphone 6 hebben beide gebruikers last van een hol en schel geluid, als ik ook maar via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bellen van iphone 6 naar iphone 6 klinkt schel
Als ik bel van iphone 6 naar een iphone 6 hebben beide gebruikers last van een hol en schel geluid, als ik ook maar via een ander toestel bel heb ik via de iphone 6 gewoon normaal geluid! Is dit een bug of een ander bekend probleem?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En je hebt geen hoesje eromheen?
|
|
|||
|
|||
Mij valt juist de geweldige geluidskwaliteit op. Als ik mijn vrouw bel op haar iPhone 6 lijkt het wel alsof ze naast me staat!
Een heel enkele keer klinkt iemand alsof het gesprek onder water plaatsvindt, maar dat is vaak bij zo'n vage provider. |
|
|||
|
|||
mijn vrouw en ik hebben beide de iphone 6 en hebben het allebei met of zonder hoesje geen verschil, klinkt schel. Als ik met me zakelijke telefoon(samsung) bel naar de iphone 6 klinkt dat duidelijk en helder. Maar via de iphone naar iphone lijkt wel speelgoed telefoontjes geluid pff dat voor zo'n dure telefoon had ik meer verwacht. Beide iphone's zijn zo goed als nieuw. grrr iemand een idee of oplossing?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek klinkt niet zuiver op iPhone 5 | Carinetje | iPhone algemeen | 5 | 30-08-13 11:51 |
schel geluid | Justine | iPhone algemeen | 5 | 19-11-11 12:51 |
Gratis bellen van iphone naar blackberry | jeroenhe | iPhone Apps | 2 | 11-07-11 22:57 |
video bellen van een iphone 4 naar een samsung H1 | Pdeb1993 | Muziek, foto & video | 3 | 01-09-10 08:31 |
|
|