Geluid wekker IOS8 instelbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Mijn vriendin klaagt dat mijn wekker te luid is. Ik zet mijn iPhone op nachtstand maar pas voor de rest niets aan. Overdag als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid wekker IOS8 instelbaar
Beste,
Mijn vriendin klaagt dat mijn wekker te luid is. Ik zet mijn iPhone op nachtstand maar pas voor de rest niets aan. Overdag als nachtstand uit is heb ik mijn geluid 100% nodig voor mijn werk. Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor deze informatie.
Wat is precies je vraag? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het volume wordt bepaald door: Instellingen -> Geluid.
Doordat ik overdag wel eens met het volume speel, heb ik wel eens door de wekker geslapen Voor mij is het tegenwoordig standaard dat ik elke avond als ik naar bed ga controleer waar het volume op staat. 's Ochtends zou je dan het volume weer kunnen aanpassen als de wekker is afgegaan.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dien zelf een "Enhancement Request" in bij Apple. Succes gewenst.
https://www.apple.com/feedback/iphone.html |
|
|||
|
|||
Ik heb onder Instellingen > Geluiden de functie Wijzig met knoppen op Uit staan. Daarmee wordt elke wijziging die je met de knoppen regelt, niet doorgevoerd in een app. Ik heb bijv. het volume van de iPad altijd op nul staan vanwege het vibreren van de behuizing bij weergave. Dit heeft geen enkele invloed op het volume van wekkers, meldingen, enz.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid bij afgaan wekker | berryk27 | iPhone algemeen | 1 | 20-10-14 14:55 |
Soms geen geluid met iOS8 | wollie1979 | iPhone algemeen | 2 | 10-10-14 17:08 |
Geen geluid meer op iPad3 na update iOS8 | Jetthro | iPad algemeen | 1 | 06-10-14 23:57 |
Wekker geluid wijzigen. | brambrambram | Ringtones en Wallpapers | 1 | 10-05-11 20:51 |
Geluid wekker | scubaman | Ringtones en Wallpapers | 2 | 16-06-10 17:21 |
|
|