Geen simkaart geinstalleerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vorige week mijn contract bij KPN met 2 jaar verlengd. Oude iPhone 5 (leasebasis) gehouden en SIM only gekocht. Sinds die tijd krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen simkaart geinstalleerd
Heb vorige week mijn contract bij KPN met 2 jaar verlengd. Oude iPhone 5 (leasebasis) gehouden en SIM only gekocht. Sinds die tijd krijg ik regelmatig (enige malen per dag) de mededeling "geen simkaart geinstalleerd"
Phone uitzetten en opnieuw opstarten verhelpt het probleem, maar er moet toch een eenvoudigere oplossing zijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iets eenvoudiger is om hem op Flight mode te zetten en weer terug, ik zou wel naar de oorzaak hiervan zoeken waarom hij op een gegeven moment geen simkaart ziet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding Geen Simkaart geïnstalleerd | jakenl | iPad algemeen | 3 | 23-01-15 22:12 |
geen simkaart geinstalleerd | OriginalJeroen | iPhone algemeen | 2 | 05-10-14 19:41 |
Geen simkaart geïnstalleerd | sboesten | iPhone algemeen | 4 | 31-03-11 20:51 |
Geen simkaart geinstalleerd | Dezzm0nd | iPhone algemeen | 4 | 26-05-10 15:24 |
Geen simkaart geinstalleerd | Emiel Janson | Unlock [archief] | 1 | 06-04-08 15:58 |
|
|