ronddraaiende pijltjes, lijkt op sync ... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteravond heb ik ineens twee ronddraaiende pijltjes, gelijkend aan de pijltjes van sync (zie foto), die ik nog nooit eerder heb waargenomen op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ronddraaiende pijltjes, lijkt op sync ...
Sinds gisteravond heb ik ineens twee ronddraaiende pijltjes, gelijkend aan de pijltjes van sync (zie foto), die ik nog nooit eerder heb waargenomen op mijn scherm. het symbool staat helemaal boven in het scherm ... geen idee wat en waarom dat is. Wel gaat mijn batterij nu snel(ler) leeg .... Wie weet waar dit vandaan komt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer eerst eens een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
THNX.
Na harde reset pijltjes weg ... maar waar kwamen ze vandaan/wat is de betekenis ervan? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok dan ... thnx
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone blijft hangen na herstel functie op zwart scherm met de ronddraaiende icoon. | Ensuna | Jailbreak | 15 | 02-01-14 10:41 |
Pijltjes links/rechts in Camera Roll | Guest-20180409093718 | iPhone algemeen | 0 | 29-03-13 11:58 |
Linker + Rechter pijltjes toets | eugje | iPad algemeen | 1 | 18-02-11 20:31 |
Ik mis de pijltjes toetsen | aevries | iPad algemeen | 12 | 06-08-10 11:33 |
pijltjes vóór mailbericht | KeobNepo | iPhone algemeen | 2 | 12-02-10 22:13 |
|
|