Apps via 'control panel' crashen direct discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb iPhone 5s, wanneer een app(camara, klok en of calculator) wil open zonder mijn schermbeveiliging er af te halen(zonder code in te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps via 'control panel' crashen direct
Hallo allemaal,
Ik heb iPhone 5s, wanneer een app(camara, klok en of calculator) wil open zonder mijn schermbeveiliging er af te halen(zonder code in te voeren), crashen deze direct en krijg mijn achtergrond te zien. Oplossingen die ik tot nu toe weet zijn tijdelijke oplossingen. Telefoon resetten of instellingen wissen, kan ik mijn camera of andere apps weer een keer of 10 openen daarna crasht alles weer. Ook software resetten over the air of via pc helpen tijdelijk. Iemand die hier ook last van heeft? Vriendelijke groet, KevinM |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alleen telefoonnummers en instellingen via iCloud van oude telefoon. Nooit geen jailbreak gebruikt en altijd nieuwe toestellen gebruikt. Maar als ik mijn iPhone reset en configureer als nieuwe iPhone dan heb ik toch geen Back-up gebruikt? Of ik moet mijn iCloud compleet delete?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding bij instellen iCloud Control Panel | Mark1972 | iCloud | 11 | 06-12-12 22:05 |
iCloud Control Panel 2.0 | iTompie | iCloud | 3 | 15-09-12 13:43 |
icloud control panel | SuperDidi | iCloud | 0 | 15-10-11 19:35 |
|
|