iphone 5 batterij blijft *Vol* discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. ik heb een iphone 5 als ik de lader aansluit geeft hij 96% aan, en gaat niet verder naar beneden of omhoog. Zo ver ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5 batterij blijft *Vol*
Hallo. ik heb een iphone 5
als ik de lader aansluit geeft hij 96% aan, en gaat niet verder naar beneden of omhoog. Zo ver ik weet is er een keer een nieuwe batterij ingekomen maar waarschijnlijk niet goed geconfigureerd? Kortom het icoontje van de batterij blijft *Haken* MVG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Batterij defect of een verkeerde APN.
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met Apn hoe fix ik dit
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb het ook gehad, alleen na her starten was het percentage aangepast. ook kon ik bij info het verbruik van de apps niet zien.
Mijn batterij en scherm zijn in 1 handeling vervangen daar is het mee opgelost, meest aannemelijk is dat de nieuw batterij het probleem heeft opgelost. anders zou beteken dat het scherm de boosdoener was. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone staat bijna vol? Batterij houdt het minder lang uit | bk1986 | iPhone algemeen | 5 | 17-09-13 22:57 |
Iphone blijft vol ook na veel wissen | Donjopie | iPhone algemeen | 5 | 22-09-11 21:39 |
iPhone 3G valt uit tijdens bellen. Batterij van vol plotseling leeg | clautje25 | iPhone algemeen | 16 | 27-06-11 23:21 |
3G batterij blijft vol | DaMeastro | iPhone algemeen | 6 | 26-05-11 11:21 |
batterij blijft vol! | Fizzy | iPhone algemeen | 11 | 28-02-08 22:32 |
|
|