Iphone blijft vol ook na veel wissen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mn iphone blijft qua capaciteit vol. Ik heb al veel muziek,apss en foto/film verwijderd maar bij blijft staan op : beschikbaar 0 bytes. Hoe is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone blijft vol ook na veel wissen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wie zegt dat precies, 0 bytes beschikbaar? Windows verkenner? iTunes?
|
|
|||
|
|||
iphone zelf, heb ff snel een screenshot gemaakt.
Itunes zegt trouwens hetzelfde |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds deze week precies hetzelfde probleem. Ik heb al veel apps en filmpjes gewist, evenals het cachegeheugen en spotify muziek van offline beschikbaar afgehaald. Dan komt er soms een paar mb bij, maar in een mum van tijd staat de beschikbare capaciteit weer op 0. Iemand enig idee?
|
|
|||
|
|||
Sabje,
Knal al je muziek er eens af. ( en niet alleen je afspeellijst, gewoon alles ) En wis al je afspeellijsten daarna. Maak dan nieuwe lijsten aan van muziek die je echt wilt. Bij wij was het een zooitje qua muziek, na dit geordend te hebben kreeg ik er weer 6GB ruimte bij. |
|
||||
|
||||
een x helemaal uit?
een keer backuppen, herstellen en backup terug zetten?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G batterij blijft vol | DaMeastro | iPhone algemeen | 6 | 26-05-11 11:21 |
Iphone blijft in DFU ook na herstel. | Located | iPhone algemeen | 1 | 21-12-10 05:45 |
iphone 1G na wissen blijft hij hangen met opstarten | pollie | Archief | 1 | 21-12-08 12:10 |
batterij blijft vol! | Fizzy | iPhone algemeen | 11 | 28-02-08 22:32 |
|
|