probleem nabijheidsensor na glasvervanging discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, ik had mijn iphone 4 laten vallen glas gebroken, ik kon mijn iphone niet lang missen dus ik ging naar gsm shop eindhoven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem nabijheidsensor na glasvervanging
beste mensen,
ik had mijn iphone 4 laten vallen glas gebroken, ik kon mijn iphone niet lang missen dus ik ging naar gsm shop eindhoven liet hem er maken kosten mij €99 maar na dat hij gemaakt is werkte mijn nabijheidssensor niet meer dus kom heletijd met mijn gezicht op het scherm , ik belde op na gsm shop eindhoven vertelde zij mij dat de sensor altijd onteregeld word na het glas vervangen hebben zij mij niet over ingelicht en ze vertelde me dat zij het kunnen aftstellen en het mij 50 euro kost is dit is echt geen klantvriendelijk bedrijf maargoed is er mss een mannier om die nabijheidssensor te laten werken alvast hartelijk dank bij voorbaat mvg Rick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je inderdaad, zoals in je profiel staat, nog FW4.2 draait, zou je kunnen proberen of het helpt om je iPhone naar 4.3.3 te updaten.
Indien dat niet helpt, kan je ook nog de how-to op deze pagina uitproberen. |
|
|||
|
|||
Wat een onzin verhaal... ze zijn gewoon wat vergeten aan te sluiten.
Het zou niet meer dan netjes zijn dat ze dit voor je fixen. Maar het is nogal wat werk om hem open te schroeven.... vandaar dat ze dit eerst zo proberen.. Niet mee akkoord gaan... |
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde probleem
|
|
|||
|
|||
Een vriend van mij vervangt zelf ook schermen ... maar heeft dit probleem nooit.. het ligt echt aan de reparatie service..
|
|
|||
|
|||
scherm
voor hoeveel euro vervangt hij ze?
|
|
|||
|
|||
niet meer voor onbekenden...alleen nog via via... ook voor de normale prijs van 100 eur..
|
|
|||
|
|||
ja dan via jou is toch ook via via?
|
|
|||
|
|||
Ik had het zelfde probleem, ook laten repareren, en sinds dien dat probleem. Net die fix geprobeerd, en het werkt echt! Beetje raar toch? Netwerk instellingen herstellen ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|