//

Verdwenen albumillustraties op iPhone 6 plus

Verdwenen albumillustraties op iPhone 6 plus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, op mijn iPhone 6 plus had ik van alle albums de illustraties (Cover, hoesje) staan. maar na een synchronisatie met de nieuwe versie van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-15, 20:10
jbeertsen jbeertsen is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 6
Standaard Verdwenen albumillustraties op iPhone 6 plus

Hoi, op mijn iPhone 6 plus had ik van alle albums de illustraties (Cover, hoesje) staan. maar na een synchronisatie met de nieuwe versie van iTunes (12.1.0.50) op mijn Mac met OSX Yosemite 10.10.2 waren deze verdwenen. Na een telefoontje naar de Apple helpcare, kon men mij niet helpen! Vies was: Wacht op een update of kijk bij verschillende fora. Dus bij deze.
Heeft iemand hetzelfde probleem en misschien opgelost? Ik zou het graag willen weten, want opzoeken welk album je wilt horen is nu veel lastiger geworden!
Vast bedankt.
jbeertsen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-15, 20:19
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Bij mij werkt het als ik op het album tik - album opend dan - en dan terug ga naar het album.... dan staat de cover er bij mij weer. Dat hoef ik trouwens maar één keer te doen en ook niet altijd. Zijn het trouwens bestaande covers of heb jij ze er zelf ingezet?

Zo "vies" was dat advies trouwens niet hoor, de Apple care helper kan hier ook niks aan doen en je bent echt de enige niet die dit overkomt.
  #3  
Oud 14-02-15, 20:27
jbeertsen jbeertsen is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 6
Standaard

Hoi, Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb het meteen geprobeerd, maar helaas de covers blijven weg! Ik heb de meeste covers er zelf ingezet, ook bij elk liedje (vroeger heb ik ook dit probleem gehad, maar toen alle liedjes van een album waren voorzien was dat OK). Van al mijn albums, zo'n 250, zijn er 10 die wel een illustratie hebben op mijn iPhone, maar die zijn via iTunes gekocht of gekregen. Ik heb al mijn CD's in iTunes gezet en daarin alles van een hoesje voorzien. Groet, jbeertsen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 februari 2015 om 19:29 ----------

Misschien klonk mijn reactie op Applecare negatief, maar dat bedoel ik niet; ze hebben me heel correct geholpen!

Laatst gewijzigd door jbeertsen; 14-02-15 om 20:28. Reden: aanvulling
  #4  
Oud 14-02-15, 20:41
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Heb je bij iTunes-voorkeuren-store-download albumillustraties automatisch aanstaan? Ik heb dat toen uitgezet maar ik heb geen idee of dat jou gaat helpen.
  #5  
Oud 14-02-15, 20:59
jbeertsen jbeertsen is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 6
Standaard

Hoi TouchMe, ik heb dat vroeger een keer gebruikt en was mijn eerder ingevoerde illustraties kwijt en enkele waren aangevuld. Ik durf dat niet meer omdat ik in iTunes alles OK heb! Ik denk dat dat alleen bij aankopen in de Applestore geldt, dit staat er ook bij. Alweer bedankt voor het meedenken!
  #6  
Oud 14-02-15, 21:19
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Tja, en als je nu muziek synchroniseren eens uitzet zodat alles van je iphone af is en het dan weer aanzet en opnieuw laat synchroniseren?
  #7  
Oud 14-02-15, 22:42
jbeertsen jbeertsen is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 6
Standaard

Dat ga ik proberen. Maar dat wordt niet eerder dan maandag. Bedankt!
  #8  
Oud 15-02-15, 22:54
jbeertsen jbeertsen is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 6
Standaard

Hoi TouchMe, het is gelukt! Dat was de truuk! Ik ben heel blij, hartstikke bedankt!���� Groet, jbeertsen
  #9  
Oud 16-02-15, 00:10
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Graag gedaan.
Reageren

Labels
albumillustraties, iphone 6 plus, itunes, verdwenen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone geeft andere albumillustraties weer MSRemkes93 iPhone algemeen 2 26-09-12 16:53
Albumillustraties redlaB iPad algemeen 1 16-06-11 14:39
Albumillustraties UrbanTommy iTunes 2 22-12-09 17:19
Windows: Albumillustraties d_v iTunes 2 15-08-08 10:48
Albumillustraties ANGER& Archief 13 27-12-07 18:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.