Albumillustraties discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand ook ervaren dat iTunes minder albumillustraties lijkt te vinden? Ik had eerst een aantal albums van 'bekende bands' zoals o.a. Led Zeppelin geript ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Albumillustraties
Heeft iemand ook ervaren dat iTunes minder albumillustraties lijkt te vinden?
Ik had eerst een aantal albums van 'bekende bands' zoals o.a. Led Zeppelin geript waarvan moeiteloos de covers gevonden werden, maar nu kan iTunes ze niet meer vinden.. Ik zou ze ook wel handmatig kunnen toevoegen, maar moet dit liedje voor liedje of is er een manier om alle tracks van een album een cover te geven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alle nummers van dat album in 1x selecteren, met shift of ctrl.. en dan de cover toevoegen.
Maar.. dit probleem heb ik ook soms.. album van Timbaland, One Republic, enz, cover ineens weg.
|
||||
|
||||
voor meerdere tegelijk onder windows:
Stap 1:selecteer meerdere songs Stap 2:klik met de rechtermuisknop Stap 3:klik met de linkermuisknop op info Stap 3:dubbelklik op het vakje waar staat "albumillustratie" Stap 4:selecteer de illustratie tussen je afbeeldingen Stap 5:klik op OK |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Albumillustraties | UrbanTommy | iTunes | 2 | 22-12-09 17:19 |
Windows: Handmatig toegevoegde albumillustraties | defisit | iTunes | 4 | 04-11-09 20:48 |
Windows: Albumillustraties (CD-hoesjes) | PappaBear | iTunes | 2 | 07-08-09 01:59 |
Muziek: Albumillustraties ophalen | RobinDeleener | Muziek, foto & video | 7 | 13-05-09 16:44 |
Albumillustraties | ANGER& | Archief | 13 | 27-12-07 18:28 |
|
|