agenda en uploading discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik werk op m'n laptop met explorer en safari. Dit omdat onder safari het 'knopje' add file niet werkt. Bij explorer doet ie t ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda en uploading
Hallo,
ik werk op m'n laptop met explorer en safari. Dit omdat onder safari het 'knopje' add file niet werkt. Bij explorer doet ie t wel.Net zoals het 'knopje add field' bij contacts.Iemand hier ook problemen mee? Ook heb ik problemen met personen in groepen indelen bij contacts.Ze verschijnen wel in mobile me,maar niet in mijn iphone? Iemand bekend hiermee? Groet luc750 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
iPhone: Blijft hangen op uploading ramdisk | gufra | Jailbreak | 3 | 31-01-11 13:46 |
Outlook agenda overzetten in windows live agenda | wous5 | iPhone algemeen | 2 | 27-07-10 08:57 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|