internet pocket totaal op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit hier een beetje mee in mijn maag... ik ben mijn oude iphone kwijtgeraakt (don't ask) en zit er nuaan te denken om een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
internet pocket totaal op iphone
Ik zit hier een beetje mee in mijn maag... ik ben mijn oude iphone kwijtgeraakt (don't ask) en zit er nuaan te denken om een 3G aan te schaffen. Iphone abbo's zijn oninteressant omdat ik wel zo'n 1000 minuten per maand bel en dan ook nog zakelijk onderling bellen heb...
dus ik ga een flex 100 nemen met een PIT erbij. Is dat sneller dan de snelheid die ik kreg op mijn 2G Iphone omdat dat gewone GPRS was of komt dat op hetzelfde neer... weet iemand dat? Is 128 kbps hetzelfde als de 'oude' gprs op de 2 g iphone of is dit nog steeds sneller? thnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Taalgebruik heren !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Uiteraard is 128 kbps op alle systemen hetzelfde! 128 kbps is gewoon een snelheid en net zoals 100 kmu in elke auto hetzelfde is zo geldt datzelfde ook op Internet. |
|
|||
|
|||
Sorry. Ik ben waarschijnlijk heel slecht in het formuleren van wat ik wil weten. de Iphone 2g had alleen gprs hier in nederland. Gewoon gprs is toch langzamer dan 128 kbps, of heb ik het mis? Dus de vraag is eigenlijk: met hetzelfde internet totaal abbo van t-mobile is dan safari sneller op de 3g of even snel? is de snelheid van gewoon gprs niet rond de 32 kbps? Zou je dat verschil merken?
|
|
||||
|
||||
de eerste generatie iphone kan in Nederland een maximale gprs-snelheid aan van ongeveer 64 kbit/sec. Het web 'n walk abbo is sinds januari gecapped op 128 kbits/sec. Dus als je met hetzelfde abbo je iphone 3G gebruikt dan zal hij via UMTS(3G) dus op 128 kbits werken. Dus eigenlijk een verdubbeling van je snelheid.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dankjewel tescione... dat wilde ik graag weten... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Web 'n' Walk: Pocket Internet Totaal Plus | mpijnacker | Odido (T-Mobile) | 16 | 26-09-08 13:18 |
Pocket internet totaal plus ook 2084/384? | JP.E | Odido (T-Mobile) | 4 | 20-07-08 13:04 |
iPhone met Flex en Pocket Internet Totaal | joop007 | Odido (T-Mobile) | 3 | 15-07-08 18:26 |
T-Mobile "Pocket Internet Totaal" of "Pocket Internet Totaal Plus"? | Bart Symons | Odido (T-Mobile) | 6 | 26-04-08 14:07 |
Youtube met T-Mobile internet pocket totaal? | Mistahlilg | Archief | 3 | 01-04-08 20:25 |
|
|