Anoniem Onbekend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De laatste weken krijg ik oproepen anoniem onbekend op mijn iphone 4. Als ik opneem hoor ik niks. De provider zegt dat er geen geheimnummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Anoniem Onbekend
De laatste weken krijg ik oproepen anoniem onbekend op mijn iphone 4. Als ik opneem hoor ik niks. De provider zegt dat er geen geheimnummer belt, maar dat er wel dataverkeer is. Instellingen na laten kijken door Icentre. Apple Amsterdam adviceert Facetime en imessages uit te zetten. Toch blijven oproepn komen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je provider moet toch met eventueel overleg met een andere provider dat nummer kunnen blokkeren? Vraag dat eens aan ze.
|
|||
|
|||
Ze zeggen dat er niet gebeld wordt, maar dat er wel data verkeer is. Dus er is geen nummer
|
|
||||
|
||||
Oh, dus helemaal geen oproep. Misschien is het een FaceTime Audio oproep. Ik zou, zoals Apple al zei, in ieder geval een tijdje je FaceTime uitschakelen. Kijk of het dan ophoudt. Je kunt eventueel een ander Apple ID gebruiken voor FaceTime (en misschien ook iMessage).
|
|
|||
|
|||
Heb facetime en imessages uitgeschkeld, maar oproepen blijven komen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat is dan het advies. Weer met de provider kontakt opnemen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
anoniem smsen | keviiin | iPhone Apps | 3 | 04-04-11 16:19 |
anoniem bellen | flexine2 | Archief | 3 | 10-02-10 17:38 |
|
|