//

iPhone 6plus, vanuit geen applicatie toegang tot Foto's

iPhone 6plus, vanuit geen applicatie toegang tot Foto's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren mijn nieuwe iPhone 6Plus gekregen en kamp al met de 1ste storing. Zowel bij het terugzetten van een reservekopie als het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-02-15, 14:03
Rakketje6Plus Rakketje6Plus is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 1
Standaard iPhone 6plus, vanuit geen applicatie toegang tot Foto's

Hallo,

Ik heb gisteren mijn nieuwe iPhone 6Plus gekregen en kamp al met de 1ste storing. Zowel bij het terugzetten van een reservekopie als het configureren als nieuwe iPhone krijg ik vanuit geen enkele app toegang tot foto's. Ik krijg wel de vraag om toegang te geven aan foto's, maar ook al klik ik op ja heeft hij geen toegang. Als ik met de camera een foto maak, dan slaat hij hem niet eens op en kan ik vervolgens de fotomaakknop niet meer indrukken. Als ik een filmpje wil opnemen kan ik wel de REC knop indrukken, maar ik kan niet stoppen met filmen? Ook in apps als WhatsApp wil ik een foto opslaan, en zegt die kan Media bestand niet opslaan. Mijn iOS versie is 8.1.3.

Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-15, 17:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Heb je dit bij bv het surfen ook voor?
Hoe zit het bij games? Werkt de touchscreen vlotjes?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WhatsApp heeft geen toegang tot uw foto's en video's appeldirk iPhone Apps 4 28-10-14 13:42
apps vragen/ krijgen geen toegang tot foto's josama iPhone algemeen 4 13-02-13 12:37
Geen toegang tot iPhone via iBrickr of iPhoneBrowser pdewildt Unlock [archief] 5 19-03-08 00:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:26.