//

WhatsApp heeft geen toegang tot uw foto's en video's

WhatsApp heeft geen toegang tot uw foto's en video's discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bovenstaande melding krijg ik als ik via WhatsApp een foto wil meesturen. De privacy-instellingen staan goed, bij Instellingen / Privacy / Foto's staat WhatsApp "aan". ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-14, 13:03
appeldirk appeldirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 7
Standaard WhatsApp heeft geen toegang tot uw foto's en video's

Bovenstaande melding krijg ik als ik via WhatsApp een foto wil meesturen. De privacy-instellingen staan goed, bij Instellingen / Privacy / Foto's staat WhatsApp "aan".
Even uit en aan zetten van die switch lost het probleem niet op. Het aan en uitzetten van de telefoon ook niet.

Wat helpt wel ?

Dirk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-14, 16:20
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Gooi WhatsApp helemaal van je toestel en herinstalleer het eens, waarschijnlijk werkt het dan wel.
(Waarschijnlijk is er tijdens de installatie een bitje omgevallen).

Succes.
  #3  
Oud 27-10-14, 22:05
nl2mml nl2mml is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 13
Standaard

Hier het zelfde probleem.

Kan alleen de foto's pakken die ik met de iPhone genomen heb. De gene met die met de iPad gemaakt zijn pakt ie niet. Komt ie weer met het verhaal van privacy onder instellingen. En die staat aan.

En al geprobeerd om whatsapp opnieuw te installeren, maar geen oplossing.

De enige die nu werkt om een foto te pakken die vanaf de iPad komt, die te kopiëren in de foto app en te plakken in de tekst balk in whatsapp.
  #4  
Oud 27-10-14, 23:58
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nl2mml Bekijk bericht
Kan alleen de foto's pakken die ik met de iPhone genomen heb. De gene met die met de iPad gemaakt zijn pakt ie niet. Komt ie weer met het verhaal van privacy onder instellingen. En die staat aan.

Inderdaad.
Dan is dit vast en bug in WhatsApp onder iOS8
  #5  
Oud 28-10-14, 13:42
appeldirk appeldirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 7
Standaard

Inderdaad heb ik ook ontdekt dat foto's uit de cloud niet bijgevoegd kunnen worden. Met foto's gemaakt op de iPhone zelf gaat het wél goed.
Zal dus inderdaad wel een WhatsApp / IOS 8 probleem zijn.

Dirk
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand heeft een verdachte app toegang gegeven tot mijn foto's. PaleTunaPls iPad algemeen 4 13-08-14 12:46
Geen toegang tot whatsapp met nieuwe telefoonnummer. nn1 iPhone Apps 2 15-07-13 12:22
apps vragen/ krijgen geen toegang tot foto's josama iPhone algemeen 4 13-02-13 12:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.