WhatsApp heeft geen toegang tot uw foto's en video's discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bovenstaande melding krijg ik als ik via WhatsApp een foto wil meesturen. De privacy-instellingen staan goed, bij Instellingen / Privacy / Foto's staat WhatsApp "aan". ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WhatsApp heeft geen toegang tot uw foto's en video's
Bovenstaande melding krijg ik als ik via WhatsApp een foto wil meesturen. De privacy-instellingen staan goed, bij Instellingen / Privacy / Foto's staat WhatsApp "aan".
Even uit en aan zetten van die switch lost het probleem niet op. Het aan en uitzetten van de telefoon ook niet. Wat helpt wel ? Dirk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gooi WhatsApp helemaal van je toestel en herinstalleer het eens, waarschijnlijk werkt het dan wel.
(Waarschijnlijk is er tijdens de installatie een bitje omgevallen). Succes. |
|
|||
|
|||
Hier het zelfde probleem.
Kan alleen de foto's pakken die ik met de iPhone genomen heb. De gene met die met de iPad gemaakt zijn pakt ie niet. Komt ie weer met het verhaal van privacy onder instellingen. En die staat aan. En al geprobeerd om whatsapp opnieuw te installeren, maar geen oplossing. De enige die nu werkt om een foto te pakken die vanaf de iPad komt, die te kopiëren in de foto app en te plakken in de tekst balk in whatsapp. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad heb ik ook ontdekt dat foto's uit de cloud niet bijgevoegd kunnen worden. Met foto's gemaakt op de iPhone zelf gaat het wél goed.
Zal dus inderdaad wel een WhatsApp / IOS 8 probleem zijn. Dirk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand heeft een verdachte app toegang gegeven tot mijn foto's. | PaleTunaPls | iPad algemeen | 4 | 13-08-14 12:46 |
Geen toegang tot whatsapp met nieuwe telefoonnummer. | nn1 | iPhone Apps | 2 | 15-07-13 12:22 |
apps vragen/ krijgen geen toegang tot foto's | josama | iPhone algemeen | 4 | 13-02-13 12:37 |
|
|