Switchen van Nederlandse naar Amerikaanse App Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb twee App Store accounts; een Nederlandse en een Amerikaanse. Nu probeer ik een app uit de Amerikaanse App Store te updaten, maar lukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Switchen van Nederlandse naar Amerikaanse App Store
Ik heb twee App Store accounts; een Nederlandse en een Amerikaanse. Nu probeer ik een app uit de Amerikaanse App Store te updaten, maar lukt dit niet. Ik ben ingelogd met mijn Amerikaanse account, maar zodra ik de app wil updaten krijg ik een log in scherm met mijn 'Nederlandse' email adres (zie foto). Voor mijn Amerikaanse Apple ID gebruik ik een ander email adres. Wat doe ik fout?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je de App Store app eerst uit het geheugen veegt en vervolgens het huidige Apple ID uitlogt, dan moet een volgend ID gewoon werken. Je wordt zelfs meteen met een melding doorgeleid naar de App Store die bij dat ID hoort.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Account in Nederlandse EN Amerikaanse store? | rtenkroode | iTunes | 44 | 15-01-11 23:22 |
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud | 3gSpeed | iTunes | 2 | 20-12-10 18:59 |
switchen van telefoongesprek naar app lukt niet (altijd) | hime | iPhone Apps | 0 | 26-04-10 01:08 |
Mac OS X: HELP! Amerikaanse macbook, Nederlandse itunes store | hawtin | iTunes | 0 | 25-02-10 14:42 |
|
|