iPhone 6 airplay icoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Ik heb het probleem dat ik op mijn iPhone 6 het airplay icoon niet zie staan wanneer ik mijn Apple tv3 op heb staan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 airplay icoon
Dag
Ik heb het probleem dat ik op mijn iPhone 6 het airplay icoon niet zie staan wanneer ik mijn Apple tv3 op heb staan. Op de iPad Air is dit dan wel zichtbaar. Ik heb dan al hard reset gedaan en gewoon uit en aan. Maar dat helpt niets. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt de laatste iOS-versie?
Ik heb sinds iOS 8.1.3 dit probleem heel incidenteel, met steeds dezelfde oorzaak: de iPhone of iPad heeft dan een ander draadloos netwerk gekozen dan waar de Apple Tv mee is verbonden. Sinds ik de app Wi-Fi Priority gebruik, is het niet meer voorgekomen. Als dat bij jou niet het probleem is, dan moet je iets meer info geven zoals het type router. |
|
|||
|
|||
Ik heb momenteel nog 8.1.2
Ik zal vanavond eens kijken of het aan het Wi-Fi netwerk ligt.. want dat kan inderdaad zo zijn. |
|
|||
|
|||
Het was inderdaad het Wi-Fi netwerk wat verschillend was.
Beetje raar aangezien ik 2 draadloze netwerken in huis heb maar deze werken in DHCP en ik heb geen problemen om verschillende apparaten in het thuisnetwerk te zien. Maar toch zeker bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoon airplay verdwenen | hdeweert | iPad algemeen | 15 | 21-10-14 11:15 |
Geen Airplay icoon in lockscreen | Guest-20180926152807 | iPhone algemeen | 2 | 08-05-14 18:43 |
airplay icoon verdwenen | matje44 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 05-08-13 18:47 |
HELP: géén AirPlay/mirroring icoon!? | aspers | iPad algemeen | 4 | 29-03-12 17:09 |
AirPlay icoon komt niet bij itunes | Ben89 | iTunes | 0 | 14-03-11 13:09 |
|
|