Reistijden in agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag gisteren weer iemand reistijden toevoegen aan zijn Iphone Agenda. Wilde ik ook doen maar helaas dat lukt me niet. Nu heb ik al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reistijden in agenda
Ik zag gisteren weer iemand reistijden toevoegen aan zijn Iphone Agenda. Wilde ik ook doen maar helaas dat lukt me niet. Nu heb ik al wel de app TimesUp. Maar ik zou graag de reistijd ook in de agenda willen hebben staan.. Hoe kan ik dat regel;en, want zie de optie nergens bij een afspraak maken staan
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vanaf iOS 8 kun je bij een nieuwe of bestaande afspraak de optie "Reistijd" aantikken en dan handmatig of op basis van locatie een reistijd invullen.
iOS 8 Agenda: Reistijd toevoegen aan activiteiten | appletips |
|
|||
|
|||
TS heeft een iPhone 4 dus ios 8 gaat niet lukken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maw. de topicstarter heeft niks aan jouw bericht als diegene nog steeds een iPhone 4 heeft. |
|
|||
|
|||
Haha. Mooie vergelijking. NOT
De topicstarter heeft wel wat aan mijn bericht want weet nu waarom hij de optie om reistijd in te vullen niet heeft... |
|
|||
|
|||
Ik heb een IPhone 6 met de laatste IOS versie erop.
Ik ben Icloudgebruiker. Reistijd (ook de knop) is bij mij nergens zichtbaar. |
|
|||
|
|||
Ik probeer dit al tijden, ik heb in mijn agenda een Exchange account (zakelijk) en ene Live account (prive). nu lees ik dat het alleen werkt bij iCloud gebruikers. Wat is daar specifiek aan? Ik zie de link niet met de agenda
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus met een exchange account of live agenda kan het dus niet..... Ik word hier zo moe van....
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
agenda, reistijd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|