iOS 8.2 ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind batterij duur niet lang of ligt het aan mij...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik vind batterij duur niet lang of ligt het aan mij
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dat is normaal:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het gebruik is 5uur 45 min
Stand by 1 dag nu Staat op 48% |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Gisteren eerst de iPad geupdate, zonder problemen. Om de iPhone te updaten nam volgens iTunes maar liefst een paar uur in beslag, de server van Apple was nogal druk, maar de update op zich is daarna goed verlopen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Op mijn iphone 6+ is de airplay functie foetsie.
Al gereboot, verse installatie 8.2 gedaan maar geen resultaat. Blijft weg. Zijn er meer mensen die dit hebben? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Had dit nog nooit gehad maar zal dit ook eens standaard gaan invoeren misschien helpt dit ook bij de airplay printer problemen die ik regelmatig ondervindt.
|
|
|||
|
|||
Ja, AirPrint printers gebruiken ook Bonjour/Discoveryd. Ik zie dat probleem onmiddellijk omdat er hier steeds een Apple RDP open staat naar een Mac Pro Server. RDP gebruikt ook Bonjour/Discoveryd.
|
|
|||
|
|||
Ff aan iTunes gehangen, maar onderbreekt hem. Dus vraag me af of het ergens aan de servers van Apple ligt.
Want heb nog update van Code en iMovie klaar staan en dan vraagt die mijn wachtwoord en krijg dan telkens STATUS_CODE_ERROR. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Whatsapp --> microfoon waarmee een boodschap gedicteerd kan worden.
Deze dicteert niet meer secuur en wordt telkens na het vullen van een regel, na een harde return of na een nieuwe alinea afgesloten. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ben al een stap verder met iOS 8.3 Beta 2. Van de iPhone 6 Plus van moeder de vrouw, met iOS 8.2, weet ik dat er nog een paar ambetante bugjes aanwezig zijn. Niets ernstig. Mijn bug reports bij Apple over deze bugjes staan ook nog open.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ontdekte vandaag -per toeval- dat 8.2 automatisch gedownload was op zowel mijn iPad als mijn iPhone. Op de iPhone zelfs onderbroken omdat ik........geen idee.
Dit is voor mij een nieuw fenomeen, dat updates automatisch downloaden. OTA welteverstaan. Ik vind dat ietwat vervelend omdat ik zelf wil bepalen of en wanneer ik een update download. Ik wacht altijd liever even om te kijken of het een update is met problemen en sla 'm dan over tot de volgende update met fixes. Ik heb even gegoogled. Maar in het Nederlands niets hierover te vinden. Engelstalige sites wel het e.e.a. Heeft iemand enig idee? Heeft blijkbaar te maken met dat de devices toevallig aan de lader lagen en aangeraden wordt om de download bij opslag te verwijderen als je 'm niet wilt. Hoe dan ook.....ik heb al jaren iphones en iPads en dit nog niet eerder meegemaakt. Eerder was het altijd expliciet kiezen voor downloaden&installeren en pas daarna ging 'ie downloaden. Laatst gewijzigd door deleon; 11-03-15 om 22:13. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 maart 2015 om 23:43 ---------- Citaat:
Eerder kon ik er 3 dagen mee doen met een flink gebruik, maar na een update na 8.1.3 net 2 dagen en nu met 8.2 ga ik geen 2 dagen halen Staat nu op: Standby 1 dag en 12 uur Gebruik 8 uur en 17 minuten en nog 20% accu (23.41uur) en rond 20.00 uur had ik nog 45% en bijna niets mee gedaan. Update niet OTA gedaan Voor 8.1.3. Standby 3 dagen en een paar uur Gebruik van om en nabij 15 tot 16 uur of iets meer.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 8 ervaringen | WDS001 | iPhone algemeen | 321 | 30-12-14 09:17 |
Ervaringen iOS 4.3 | bluevoice | iPhone algemeen | 33 | 29-03-11 22:57 |
Ervaringen ios 4.2 | cyber2001 | iPhone algemeen | 0 | 13-01-11 01:08 |
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen | jap74 | iPhone algemeen | 13 | 13-09-10 08:48 |
|
|