Geluid tijdens telefoongesprek automatisch gelijktrekken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je zal het ook zelf al wel eens gehad hebben als je veel belt met je iPhone. Het geluidsniveau is verschillend van gesprek tot gesprek. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid tijdens telefoongesprek automatisch gelijktrekken
Je zal het ook zelf al wel eens gehad hebben als je veel belt met je iPhone.
Het geluidsniveau is verschillend van gesprek tot gesprek. Dit zal waarschijnlijk komen door de instellingen bij diegene die je belt maar dit is zeer irritant als je veel belt, dan moet je constant je geluid zitten aan te passen. Ik heb al eens gekeken in de instelling maar ik kan het niet onmiddellijk vinden. Mijn vraag: Kan je ervoor zorgen dat het geluid van telefoongesprekken automatisch allemaal even luid/zacht zijn? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
bellen, geluid, ios, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trillen tijdens telefoongesprek Iphone 5S | gelderjg | iPhone algemeen | 11 | 01-01-15 21:56 |
Mailmelding (geluid) tijdens telefoongesprek | Fred32 | iPhone algemeen | 7 | 13-03-12 20:13 |
valt weg tijdens telefoongesprek | pkeuter | iPhone algemeen | 3 | 09-01-10 00:38 |
Agenda nakijken tijdens telefoongesprek | maltje | iPhone algemeen | 2 | 06-05-09 19:53 |
muziek tijdens telefoongesprek | msmeehui | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 29-04-09 23:02 |
|
|