//

Iphone contacten verdwenen

Iphone contacten verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Uit het niets zijn al mijn contacten op mijn Iphone verdwenen. ik ontving een sms en wanneer ik wilde kijken van wie deze was, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-03-15, 18:38
Lololaura Lololaura is offline
• iOS 9.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 9
Unhappy Iphone contacten verdwenen

Hallo,

Uit het niets zijn al mijn contacten op mijn Iphone verdwenen.
ik ontving een sms en wanneer ik wilde kijken van wie deze was, stond er enkel het nummer en niet de naam. Toen ik ging kijken naar mijn contacten zag ik dat deze lijst leeg was.

Ik heb al mijn contacten van mijn sim al kunnen importeren. Dit zijn wel enkel de contacten die ik al had van voor dat ik mijn Iphone had. Nu ben ik wel nog een groot deel van mijn contacten kwijt. Is er een manier om deze terug te krijgen?

Laura
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-03-15, 08:01
Richu75 Richu75 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 177
Standaard

Kijk eens of de sync met icloud niet toevallig uit staat:

Settings > iCloud > Contacts.
  #3  
Oud 17-03-15, 10:32
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

dit soort data verdwijnt (over het algemeen) nooit zomaar.
Als eerste moet je weten of je je contacten synct met iets (icloud/google/ . . . .)
als je weet waarmee je synct, dan zou ik als eerste kijken of op de betreffende site jouw contacten nog staan (icloud --> www.icloud.com --> contacts).
Als ze daar nog staan, dan is het inderdaad de sync met jouw telefoon/iPad die uit is/staat/gezet is.

Ik zou voorzichtig zijn met importeren van de sim kaart. als je nu weer de sync met iets aanzet, dan krijg je een zooitje door elkaar heen en kan je weer opruimen.

Goede tip overigens is om zo af en toe even op icloud.com een export te maken en die ergens op te slaan
Reageren

Labels
contacten, contacten kwijt, contacten terughalen, contacten verdwenen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s contacten plots verdwenen GertD iPhone algemeen 18 30-08-14 12:11
iCloud contacten en agenda verdwenen van iPhone leavestone iPhone algemeen 6 31-05-14 01:01
Contacten iPhone 4 verdwenen na update spelletje? Ofniet iPhone algemeen 0 15-04-13 21:20
Contacten verdwenen? Delvenaartje iPhone algemeen 10 21-03-13 21:57
alle contacten verdwenen uit iphone pietermonsma iPhone algemeen 3 01-10-11 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:41.