Iphone 5 accu vervangen maar valt uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal. Ik heb daarnet me iphone 5 accu vervangen. Ik heb het met een instructie filmpje gedaan en alles is goed gegaan. Na de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 accu vervangen maar valt uit
Hoi allemaal.
Ik heb daarnet me iphone 5 accu vervangen. Ik heb het met een instructie filmpje gedaan en alles is goed gegaan. Na de vervanging heb in de telefoon aangezet en alles ging goed tot dat het ineens uit viel. Ik heb de iphone opnieuw open gemaakt en heb alles weer gechekt. Maar helaas bij de 2e keer viel het weer uit en gaat dan zelf weer opnieuw aan. Nou vraag ik me af. Zou het iets met de nieuwe accu te maken hebben of omdat ik het zelf opengemaakt of moet ik wachten tot de accu op 100% staan? Thnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij hoeveel procent valt je iphone uit? Als dit gebeurt met bijvoorbeeld nog 40 of 70% lading dan denk ik dat je nieuwe batterij ook stuk is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik laat jullie wel weten. |
|
||||
|
||||
Komt jouw iPhone 5 niet in aanmerking voor het vervangingsprogramma van de batterij? Zou lullig zijn als je in aanmerking komt, want als je er eenmaal zelf mee geklooid hebt gaan ze je niet meer gratis helpen.
https://www.apple.com/nl/support/iphone5-battery/
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6 valt telkens uit met volle accu | dbartelink | iPhone algemeen | 6 | 15-10-14 10:05 |
iPhone 3GS valt uit, accu 'leeg' | t-kroon | iPhone algemeen | 11 | 19-02-13 19:53 |
Iphone 4 valt uit (niet accu?) | TOMCL | iPhone algemeen | 4 | 01-02-13 13:21 |
iPhone valt uit bij 24% accu | BDJ | iPhone algemeen | 13 | 12-09-12 13:10 |
iPhone 4s, accu problemen, en valt uit.. | bachelor82 | iPhone algemeen | 3 | 06-01-12 19:14 |
|
|