Wachtwoorden en gebruikersnaam discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Alle Ik heb een Iphone 5s en ben er tevreden over. Het enigste wat mij stoort is het volgende. Ik gebruik op de Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachtwoorden en gebruikersnaam
Hoi Alle
Ik heb een Iphone 5s en ben er tevreden over. Het enigste wat mij stoort is het volgende. Ik gebruik op de Iphone ook internet en zit ook geregeld op een forum. Maar elke keer als er een update is moet ik gebruiksnaam en wachtwoorden op nieuw invoeren. Ook nu weer van 8.1 naar 8.2 kan ik op elk forum waar ik actief ben alles op nieuw invoeren balen. Weet er iemand hier voor een oplossing. Gr Rob |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je onder Instellingen > Safari > Wachtwoorden en invullen de functie Namen en wachtwoorden inschakelt, onthoudt Safari die gegevens. Ook na een update.
|
|
|||
|
|||
Daar had ik al gekeken,en deze staat aan.
Gr Rob |
|
|||
|
|||
Bij mij hangt het van site tot site af, bij de meesten komt mijn paswoord en gebruiksnaam der vanzelf in in de balk voor in te geven, bij sommige anderen niet maar dan komt dit er vanonder op. (zie foto).
Ik tik op vul wachtwoord automatisch in en dan komen mijn gebruiksnaam en paswoord automatisch in de balken, dan op enter of ok klikken en ik ben ingelogt. |
|
|||
|
|||
Heb je Sleutelhanger aan staan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sleutelhanger vind je onder iCloud.
Als de adresbalk van Safari donkergrijs is, staat privémodus aan; dan wordt niets bewaard. |
|
|||
|
|||
Ik heb al maanden problemen met de "Sleutelhanger".
Ik krijg iedere keer de vraag om hem in te stellen en vervolgens lukt het niet. Is er een manier om dit weer uit te zetten?
|
||||
|
||||
Late reactie, want ik had zojuist ook problemen met de sleutelhanger en invullen in Safari.
Mijn oplossing: Ga naar instellingen - Safari - invullen - namen en wachtwoorden Nu krijg ik het correcte invulveld ("Vul wachtwoord automatisch in") als dat nodig is op een site |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gebruikersnaam naar Unknown ipv eigen gebruikersnaam | mwarmenh | iPhone algemeen | 0 | 24-11-10 23:19 |
gebruikersnaam | Double | Archief | 1 | 19-10-09 19:09 |
|
|