//

Veel problemen met iMessage/gewone berichten

Veel problemen met iMessage/gewone berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb de laatste tijd zeer veel problemen met mijn iMessage en gewone berichten. Om er even een paar op te noemen: - iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-12-15, 18:41
Tigerx95 Tigerx95 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 175
Standaard Veel problemen met iMessage/gewone berichten

Beste,

Ik heb de laatste tijd zeer veel problemen met mijn iMessage en gewone berichten. Om er even een paar op te noemen:
- iPhone probeert iMessage berichten te sturen terwijl ik geen internetverbinding heb, hoewel hij aangeeft dat de berichten afgeleverd zijn.
- Berichten komen iedere keer 2 maal toe. Hetzelfde als ik berichten ontvang. Als ik een gewoon bericht stuur (geen iMessage) komen deze berichten soms 2 maal achter elkaar toe, soms met een paar uur ertussen.
- Wanneer berichten worden verstuurd, en ze zijn aangekomen, krijg ik soms een uur later de melding dat het bericht niet verstuurd is. Als ik dan naar mijn berichten app staat, staat er gewoon dat het is afgeleverd.

Zijn er hier oplossingen voor? Dit begint wel zeer irritant te worden. Dit is niet enkel bij mij, mensen uit mijn vriendenkring klagen hier ook van.

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
groeps imessage wordt verstuurd als gewone sms woos1975 iPhone algemeen 0 29-09-13 12:15
Problemen met facetime en Imessage Maxime91 iPhone algemeen 0 25-10-12 17:53
Veel problemen met overgang 3G naar iPhone 4 rb1962 iPhone algemeen 1 11-12-10 10:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:59.