Iphone 6 schermrotatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er hier nog mensen die problemen hebben met de schermrotatie van de Iphone 6 ? Ik vind de schermrotatie ten eerste nogal snel verlopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6 schermrotatie
Zijn er hier nog mensen die problemen hebben met de schermrotatie van de Iphone 6 ?
Ik vind de schermrotatie ten eerste nogal snel verlopen van verticale positie naar horizontale . Ik hoef de Iphone maar een klein beetje te roteren of niet recht te houden of het scherm staat al in horizontale positie . Maar het grootste probleem bij mij is dat het scherm éénmaal in horizontale positie staat en ik de Iphone terug naar verticale positie houd , het beeld vaak in horizontale positie blijft staan . Ook wanneer ik de iphone dan even terug naar horizontaal kantel en terug naar verticaal gebeurd er vaak niets . Ik vind dit een zeer vervelend probleem. Is dit bekend bij sommigen ? Oplossing ( buiten schermrotatie afzetten ) ? Kan men dit manueel oplossen ? Bedankt . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb daar helaas geen ervaring mee.
Ik hoop andere mensen er wat van afweten. Normaal is het allesins niet. Ik heb de 6 plus en net de test gedaan en dat werkt goed. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Schermrotatie werkt niet bij alle apps | Tromphof | iPhone algemeen | 1 | 06-09-14 10:43 |
Schermrotatie Facebook | louis4u | iPhone Apps | 9 | 05-05-14 17:11 |
schermrotatie werkt niet meer | pilot55 | iPhone algemeen | 2 | 26-10-12 11:41 |
iPhone 4s schermrotatie werkt niet meer (vanalles al geprobeerd) | Andreass | iPhone algemeen | 10 | 22-09-12 18:50 |
|
|