schermrotatie werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds 2 dagen werkt bij mij de rotatie van het scherm van mijn Iphone niet meer, bij geen enkele applicatie waar het normaal wel werkt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
schermrotatie werkt niet meer
sinds 2 dagen werkt bij mij de rotatie van het scherm van mijn Iphone niet meer, bij geen enkele applicatie waar het normaal wel werkt.
Is er sprake van een "ongewild" gewijzigde instelling?? advies gewenst. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je m niet zelf per ongeluk geblokkeerd? Zie je naast je batterij een pictogram van het rotatiescherm met een slotje? Zo ja, dubbelklik op de homebutton en scroll naar rechts daar staat het knopje om dit uit te zetten.
|
|
|||
|
|||
schermrotatie werkt niet meer
|
Labels |
rotatie scherm, schermrotatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Schermrotatie Facebook | louis4u | iPhone Apps | 9 | 05-05-14 17:11 |
iPhone 4s schermrotatie werkt niet meer (vanalles al geprobeerd) | Andreass | iPhone algemeen | 10 | 22-09-12 18:50 |
iPhone 4 home button werkt niet meer en nog meer hardware problemen | daan1992 | iPhone algemeen | 0 | 18-08-12 23:36 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|