items uit mijn agenda verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een via email-uitnodiging geplaatst wekelijks terugkerend item in mijn agenda. Deze kan ik niet verwijderen (of wijzigen), omdat er geen edit knop zichtbaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
items uit mijn agenda verwijderen
Ik heb een via email-uitnodiging geplaatst wekelijks terugkerend item in mijn agenda. Deze kan ik niet verwijderen (of wijzigen), omdat er geen edit knop zichtbaar is wanneer ik het item open.
Ik heb dit probleem gegoogled. Het blijkt dat meerdere mensen er last van hebben. Er staat een oplossing in via iTunes, maar die werkt niet, omdat mijn agenda via iCloud synchroniseert. Kan iemand mij helpen? Trouwens vreemd, dat Apple deze volgens mij zeer voor de hand liggende optie niet gewoon in de agenda heeft ingebouwd.......? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verwijder dat agenda item in www.icloud.com of op de Mac, in Calendar (iCal), die de uitnodiging verzonden heeft.
|
|
|||
|
|||
Timosha, dank je wel, het werkt.......
|
Labels |
agendaprobleem, verwijderen uit iphone, wijzigen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone | bassment | iPhone algemeen | 5 | 23-05-12 15:22 |
Na update ios5 zijn niet alle items uit kalender in agenda gekomen | Goofy40 | iPad algemeen | 11 | 06-11-11 21:44 |
Dubbele agenda, contacten, items verwijderen maar hoe?? | vangorkum | iPhone Apps | 0 | 19-06-11 15:52 |
Agenda items na 1,5 maand veerdwenen uit 3gs | joukekruijer | iPhone algemeen | 1 | 21-11-10 16:32 |
Items verwijderen uit To Do | Captain Krimson | iPhone Apps | 2 | 14-08-08 10:33 |
|
|