Disable SIRI wanneer locked zonder passwoord niet mogelijk?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk van SIRI uit te schakelen wanneer je phone locked is zonder dat je passwoord moet inschakelen? Als ik het goed begrijp kun ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe SIRI uitschakelen als phone locked is?!
Is het mogelijk van SIRI uit te schakelen wanneer je phone locked is zonder dat je passwoord moet inschakelen?
Als ik het goed begrijp kun je gaan naar Settings -> General -> Passcode Lock en daar de sectie "Allow access while locked" waar je SIRI kan uitschakelen.. maar als ik het goed begrijp werkt dat alleen als je passwoord inschakelt en niet als je het nadien uitschakelt waarbij SIRI dan toch reageert, klopt dit of niet? Kan iemand aub bevestigen hoe dit nu juist zit.. dus kan je SIRI niet uitschakelen wanneer locked zonder passwoord te moeten inschakelen? Anders, kan dit via een jailbreak opgelost worden? Laatst gewijzigd door omega6; 27-03-15 om 17:02. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die kan helpen?
|
|
||||
|
||||
op mijn iphone 4s zie ik als ik setting -> general doe geen passcode lock staan. alleen siri maar daar staat niks over locked toegang
misschien dat de mensen het hier niet snappen want het is een beetje onduidelijk uitlegd
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4s met 3g internet werkt niet door disable edge profiel?? | Keesio | iPhone algemeen | 6 | 04-04-12 23:25 |
Ipad 2 weigert Wi-Fi-passwoord | brusje | Archief | 19 | 16-05-11 15:26 |
Wanneer is Jailbreak mogelijk op 3GS 3.1.3 (7E18) / 05.12.01 ?? | J.A.N | Archief | 6 | 21-02-10 18:11 |
iPhone 1e gen.: [HELP] Iphone locked? Geen opties meer mogelijk? of wel? | Aronto | Unlock | 9 | 06-12-08 21:19 |
|
|