Opnemen zonder de Iphone aan te raken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen Zit wel eens op de motor, vroeger oordopjes in van de Ipod maar nu dus van de Iphone. Wat wil ik? als ik met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opnemen zonder de Iphone aan te raken
Mensen
Zit wel eens op de motor, vroeger oordopjes in van de Ipod maar nu dus van de Iphone. Wat wil ik? als ik met 250 rij over de duitse autoweg en iemand belt mij dan kan ik natuurlijk niet de Iphone uit mijn zak halen en de dikke handschoen uitdoen en de call opnemen. Is hier een handigheidje voor? Cles |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, maar dat staat gewoon in je handleiding. Lijkt me overigens oliedom om muziek op te hebben staan als je op de motor zit, laat staan om te bellen. Hoop dat ik jou niet tegen hoef te komen op de weg.
|
|
||||
|
||||
Er zit op de oortelefoon van de iPhone een knopje waarmee je een gesprek kan aannemen en beëindigen. Maar met je dikke handschoenen aan gaat dit ook niet lukken..
|
|
||||
|
||||
Is overigens wel leuk. Ik wandelde gisteren door de stad en er kwam een oproep binnen. even op het knopje geduwd en zonder de iPhone aan te raken een gesprek gevoerd. Je hoort je partner gewoon in je oortjes en het "knopje" dient volgens mij als micro. Daarna ingehaakt en de muziek begint gewoon waar hij gestopt was. Super !
|
|
|||
|
|||
Off topic: net zo gevaarlijk als radio aan in de auto en/of bellen met een carkit.
|
|
|||
|
|||
of de Nolan N-Com helm aanschaffen. Heb ik zelf ook. Werkt PERFECT!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Schubert helm met een SRC systeem (kraag) en wanneer ik gebeld wordt roep ik gewoon "Met vuurvreter (mijn naam dus)" en het gesprek kan beginnen.
|
|||
|
|||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Iphone syncen met nieuwe itunes zonder gegevens kwijt raken | knijn | iTunes | 0 | 08-09-10 20:10 |
Registreren zonder alles kwijt te raken? | Stephanie-Alb | Archief | 1 | 19-12-09 15:29 |
Pwn zonder alles kwijt te raken | YoungProducer | Archief | 1 | 13-09-08 14:11 |
Opnemen zonder schuifknop. | Jassie | iPhone algemeen | 13 | 05-04-08 17:06 |
|
|