wifi heel langzaam discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iphone 4s en ipad 2 en een mac mini en de wifi op alle drie is heel erg langzaam, al ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wi-Fi heel langzaam
hallo,
ik heb een iphone 4s en ipad 2 en een mac mini en de Wi-Fi op alle drie is heel erg langzaam, al ik een webpagina laad dan duurt het minstens 5 minuten, als hij het al doet. en facebook vernieuwt hij ook bijna niet. weet iemand hoe dat komt?? alvast bedankt groetjes lucas
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien je router eens resetten ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Verwijder op je iphone, de wi-fi connectie eens en stel hem opnieuw in.
|
|||
|
|||
Bij mijn ouders thuis heb ik het al voorgehad dat ook alles trager ging opeens, zelfs den digicorder van telenet ook haha. Ik heb heel de boel uitgetrokken, de modem van mijne provider, mijn Wi-Fi routers enz... wonderwel was het opeens terug in orde.
Of dat het probleem is vd ts hier weet ik niet maar dat is wat ik zou doen om te beginne, heel diene boel eens volledig voor een minuutje uittrekken en terug aanleggen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuwe ipad laad heel langzaam op | duske | iPad algemeen | 5 | 01-02-15 23:58 |
Scherm dimt uit zichzelf heel langzaam | ballegooier | iPhone algemeen | 2 | 15-06-14 23:18 |
Iphones en ipad laden heel langzaam op | Api | iPhone algemeen | 7 | 26-03-13 05:21 |
Nieuwe iPad 3 Synct heel langzaam | borgqueenx | iPad algemeen | 5 | 16-03-12 18:02 |
Internet heel langzaam, of soms geen verbinding | joost0312 | iPhone Apps | 15 | 19-08-10 19:26 |
|
|